mine cupcakes i bilka avisen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
9 svar
51 synes godt om
10. oktober 2013

Tullen85

Profilbillede for Tullen85
Lidt stolt er jeg altså, blev kontaktet af en fotograf for noget tid siden der spurgte om jeg kunne lave 8 cupcakes til et Photoshoot, vidste dog ikke til hvad. I dag kigger min kæreste i bilka reklamen og ser mine cupcakes... dog blev jeg ikke helt tilfreds med dem, havde meget kort deadline så fik ikke købt nogen fine forme eller krymmel, så det var bare det jeg havde i gemmerne...

Men måtte lige flashe...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. oktober 2013

gædde/gitte

Tullen85 skriver:

Lidt stolt er jeg altså, blev kontaktet af en fotograf for noget tid siden der spurgte om jeg kunne lave 8 cupcakes til et Photoshoot, vidste dog ikke til hvad. I dag kigger min kæreste i bilka reklamen og ser mine cupcakes... dog blev jeg ikke helt tilfreds med dem, havde meget kort deadline så fik ikke købt nogen fine forme eller krymmel, så det var bare det jeg havde i gemmerne...

Men måtte lige flashe...

de er super flotte!!

- og vigtigst af alt : de ligner noget man kan efterligne som almindelig dødelig bagekone! .... HADER når der er billeder i menuer-bage/koge bøger af retter som er fimsefint anrettet og total uopnåeligt resultat medmindre man har 26 timer i døgnet og en doktorgrad i mel og gær!

til dine fine kager!

Anmeld

10. oktober 2013

Muffin_girl

gædde/gitte skriver:

de er super flotte!!

- og vigtigst af alt : de ligner noget man kan efterligne som almindelig dødelig bagekone! .... HADER når der er billeder i menuer-bage/koge bøger af retter som er fimsefint anrettet og total uopnåeligt resultat medmindre man har 26 timer i døgnet og en doktorgrad i mel og gær!

til dine fine kager!

Helt enig!!

De er da flotte  

Anmeld

10. oktober 2013

Babydrøm

Tullen85 skriver:

Men måtte lige flashe...

Hvor fedt, de er flotte

Anmeld

10. oktober 2013

twinny

Sikke en fed ting lige at opdage. de er super fine. 

Anmeld

11. oktober 2013

Moma

Hold da op - sejt gået! Det kan du da kun være stolt af!

Jeg synes, de er flotte!

Anmeld

11. oktober 2013

Tullen85

Profilbillede for Tullen85
Taak, hvor er i søde.. Er altså også virkelig stolt..

Anmeld

11. oktober 2013

Clarasmor2010

Profilbillede for Clarasmor2010

super sejt! De ser virkelig godt ud og som en anden skriver de ligner noget som ikke er fuldstændigt umuligt at efterligne og det er nu meget rart for alle os, som ikke er de mest kreative

Anmeld

11. oktober 2013

Kløver

Profilbillede for Kløver
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
De er super flotte

Anmeld

11. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Cool  Og jeg tilslutter mig gædde/gittes kommentar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.