Hvad synes du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du om drengenavnet Benson?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

787 visninger
8 svar
8 synes godt om
10. oktober 2013

Mutti2B

Jeg har forelsket mig i navnet Benson og hvis der kommer en lillebror vil jeg klart overveje det . Det er desværre ikke godkendt i Dk efter hvad jeg kan se. Men hvad er jeres mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Pigent

Jeg har forelsket mig i navnet Benson og hvis der kommer en lillebror vil jeg klart overveje det . Det er desværre ikke godkendt i Dk efter hvad jeg kan se. Men hvad er jeres mening?

Det kan godt gå, men ikke noget jeg selv ville kalde mit barn.

Kommer også lidt an på hvad den store hedder

Anmeld

10. oktober 2013

Wimmie

Mutti2B skriver:

Synes det lyder som et efternavn 

Anmeld

10. oktober 2013

Mutti2B

Wimmie skriver:

Det er det også

Anmeld

10. oktober 2013

Koen.

Mutti2B skriver:

Først tænkte jeg, øh ahva? Men når man lige siger navnet nogle gange er jeg faktisk ret vild med det, så FEDT herfra

Anmeld

10. oktober 2013

Monski

Mutti2B skriver:

Jeg kan godt lide det!

Anmeld

10. oktober 2013

Bell'star

Wimmie skriver:

Lige mine ord..

Anmeld

10. oktober 2013

Trekløver(:

Mutti2B skriver:

Jeg syntes det er et super sødt navn 

Anmeld

13. oktober 2013

Wik

Kender en sød mørk fyr der hedder det, og elsker navne der er lidt anderledes. Men synes det er mest til et barn/baby der ikke er helt lys men det er nok fordi jeg er farvet af ham jeg kender. Det er jo lidt internationalt Har selv en lille mørk pige der hedder Paja og synes man skal springe ud i de navne man falder mest for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.