Dejligt med svar - går og føler mig lidt alene med nogle ting vedr. mine drenge, som I måske kan give mig lidt input på...
De er tveæggede, to skønne og for det meste nemme drenge ?? De kom lige pludselig buldrende ud seks uger før termin, men har klaret sig rigtig godt og er både vægt- og udviklingsmæssigt fint med.
A kom først og vejer omkring et halvt kilo mere end lillebror S. De er vidt forskellige både af udseende og sind. A er mere tilbageholdende med smil og pludren, har glimt i øjet på den lidt stille facon, hvor i mod S smiler over hele femøren, pludrer og ler så det klukker, så snart nogen tager ham op. Alle drages mod S, og når de sidder med ham, hører jeg ofte "Du bliver nok charmetrolden af jer to", "Du er vist lidt hurtigere på aftrækkeren end brormand" eller "Ih, hvor er du dog godt med i forhold til din bror" (vel er han ej!!) Jeg er godt klar over, at folk ikke siger det af ond vilje og sikkert ikke tænker nærmere over det, men det sårer mig BIG time på A's vegne og gør mig nervøs for fremtiden, hvor jeg nærmest kan se for mig, at A konstant bliver overskygget af S....
Måske overfortolker jeg bare og bekymrer mig for meget, men det fylder enormt meget hos mig, og jeg er i tvivl om, hvordan jeg skal tackle det. Har I oplevet noget lignende, og hvordan har I forholdt jer til det?
Anmeld