Har svært ved at tro på det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
3 synes godt om
10. oktober 2013

WantingBaby2012

Jeg er idag 5+5 og hver dag er et skridt tættere på håbet om en lille lækker juni-baby. 

Dette er pt det længste jeg har nået i en graviditet (har mistet 2 gange før meget tidligt i ICSI-beh.), og netop af denne grund har jeg/vi så svært ved at tro på at det ender godt denne gang. Kan ikke stoppe med at teste, selvom det sikkert er fjollet. Men det bekræfter dog alligevel hver gang, at der stadig forhåbentlig lever et lille væsen i mit endnu. Testene bliver helt tydelig så snart jeg stikker pennen ned for at suge, så jeg må have en del hcg i kroppen. Men iih, hvor er der bare længe til d 23 okt hvor vi skal til TS. 

Og på trods af de manglende symptomer på graviditet for knap en uge siden så har jeg de sidste 2 dage haft seriøs kvalme non-stop. 

Håber VIRKELIG VIRKELIG at denne gang er lykkens gang 

Til jer der har mistet før og som er endt med en sund graviditet/baby til sidst, føltes jeres graviditer så anderledes end den/de gange hvor i har mistet? 

Tak fordi læste med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Kan virkelig godt forstå dig jeg er dog ikke i behandling men jeg har osse misdet 2 gange før første gang i uge 6 anden gang i uge 4+4 og nu er jeg gravid igen og jeg ture virkelig ikke tro på det til at starte med men syntes alligevel alt virkede mere rigtig denne gang ind de første gange det er meget svært at forklare men nu er jeg da 13+4 og havde en god nf scanning så det er først nu jeg rigtig tør tro på det efter 2års kamp men mon ikke alt er som det skal være ved jer osse man siger jo 3 gang er lykkens gang og det passede jo her
Og mange gange tillykke med den lille i maven

Anmeld

10. oktober 2013

et-ønske

selvfølgelig bliver den der
Men hold nu fast hvor jeg kender det jeg er stoppet med at teste efter en total bragende positiv test i mandags..... Men det er kun fordi jeg ikke har flere men overvejer at bestille en bunke hjem...
Jeg hader ventetiden frem til TS.... Gad vide om man stadig er gravid, eller er den fået til grunde, sidder rigtig - ja bekymringerne er mange! Jeg prøver at forholde mig til at jeg stadig har lidt ømme bryster og er lidt mere træt end normalt....
Men åhhhh hvor kan jeg følge dig jeg er 5+2 idag

Anmeld

10. oktober 2013

Cosmo&Maia

WantingBaby2012 skriver:

Jeg er idag 5+5 og hver dag er et skridt tættere på håbet om en lille lækker juni-baby. 

Dette er pt det længste jeg har nået i en graviditet (har mistet 2 gange før meget tidligt i ICSI-beh.), og netop af denne grund har jeg/vi så svært ved at tro på at det ender godt denne gang. Kan ikke stoppe med at teste, selvom det sikkert er fjollet. Men det bekræfter dog alligevel hver gang, at der stadig forhåbentlig lever et lille væsen i mit endnu. Testene bliver helt tydelig så snart jeg stikker pennen ned for at suge, så jeg må have en del hcg i kroppen. Men iih, hvor er der bare længe til d 23 okt hvor vi skal til TS. 

Og på trods af de manglende symptomer på graviditet for knap en uge siden så har jeg de sidste 2 dage haft seriøs kvalme non-stop. 

Håber VIRKELIG VIRKELIG at denne gang er lykkens gang 

Til jer der har mistet før og som er endt med en sund graviditet/baby til sidst, føltes jeres graviditer så anderledes end den/de gange hvor i har mistet? 

Tak fordi læste med. 

Jeg har det præcis som dig.

Tør ikke helt tro på det før jeg har været til TS D. 22/10 for at bekræfte der er liv derinde.

Den sidste uge har jeg heller ikke haft symptomer eller noget, men så i går fik jeg pludselig kvalme og begyndte at kaste op. 

Tiden skal bare gå hurtigt nu, så man kan komme af med sin frygt !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.