Kvalme med eller uden opkast?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej i skønne kvinder. 

Jeg vil bare hører hvordan i har haft det i forhold til kvalme. Hvornår opstod jeres kvalme og med eller uden opkast? 

For jeg er nu i uge 8 og har dog haft en del kvalme, men ingen opkast?! Er det meget normalt eller hvordan? :-) 

jeg ved dog godt man kan have en drømme graviditet og slet ikke have kvalme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

modesty

Hej i skønne kvinder. 

Jeg vil bare hører hvordan i har haft det i forhold til kvalme. Hvornår opstod jeres kvalme og med eller uden opkast? 

For jeg er nu i uge 8 og har dog haft en del kvalme, men ingen opkast?! Er det meget normalt eller hvordan? :-) 

Det er fuldstændig normalt. Alt er nærmest normalt, det er helt forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg havde kvalme fra cirka uge 7-12. INgen opkast.

Anmeld

10. oktober 2013

Putomanen

Min oplevelse er også at alt er normalt.

Jeg fik selv kvalme da jeg var 6 uger henne, og den var der hele dagen lang, men intet opkast. Efter uge 9 er den begyndt at blive mildere, og nu hvor jeg er 10+5 er den der kun en smule om morgenen og formiddagen.

Anmeld

10. oktober 2013

Loa

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder. 

Jeg havde rigtig meget kvalme i de første tre måneder, men ikke én gang kastede jeg op. Heldigvis.

Kunne dog holde det nogenlunde nede med mariekiks og æbler

Anmeld

10. oktober 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder. 

Det er lige så normalt at have kvalme uden opkast, end det er at have kvalme med opkast 

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde - og fra graviditet til graviditet 

De gange jeg har været gravid har jeg haft kvalme, men aldrig kastet op 

Anmeld

10. oktober 2013

lycly

Det er så forskelligt. Min første graviditet havde jeg non stop kvalme fra uge 8-20, men kastede kun op om morgenen.

Under anden graviditet var der kun meget lidt kvalme og opkast lige de førte 4-5 uger, ellers intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.