Seperationsangst !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2008

Susan1978

huhaaa

andre hvor den er sat ind... ?

Her har den overtaget min lille Emil..

ligegyldig hvilken voksen eller Ea der har været i samme rum som ham, så skriger ham op som om der var noget der havde stukket ham, hvis de forlader rummet og han sidder for sig selv...

huhaaa jeg synes det er hårdt.. havde det slet ikke med Ea , da hun kunne kravle da hun var 7 mdr så hun kravlede bare efter mig.. Men Emil han sætter sig bare til at skrige og ligeså snart jeg er tilbage.. holder ham op..

øv.. Men det skal ikke være let 2 gange i træk.. griner..

Susan som har været op siden 650.. nøj hvor jeg glæder mig til den 31 hvor jeg forhåbentlig kan få lov at sove længe.. - nøj der er længe til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2008

Loggidut

ja her er den også storslem, for alvor, jeg skal ikke flytte mig ud af stedet.
Michael er god nok, og er dejlig syntes hun, men kun indtil jeg er i nærheden, så hyler hun indtil jeg tager hende, det er lidt surt, nuher hvor både tif og jeg er syge, for det med lige at få et øjeblik for mig selv kan være slemt.

Ja og så har den været udpræget meget her hvor vi har holdt mange fødselsdage...når folk ankommer er helvede hedt...hun skriger og skriger indtil de går hjem igen, men jeg fandt fidusen i fredags!
Tif blev lagt ud så jeg vidste hun sov når alle ankom, og da hun så vågnede virkede det ikke så slemt at hun kom ind og de var her, folk må bare ikke komme mens hun er oppe og kan følge med.

så ja tak Susan, vi kender det absolut godt!

Anmeld

23. marts 2008

Mikkelmusen

Det er også slemt her. Filuca kravler fint nok, men nogen gange sætter hun sig bare og tuder så snart man træder 2 skridt væk fra hende.

Det er belastende, men tror sgu ikke der er noget at gøre..:(

Anmeld

23. marts 2008

Susan1978

nej der er ingenting at gøre andet end bare at blive ved med at tale med dem, så de kan høre man er der.. men det hjælper desværre kun 10% af gangene..

Anmeld

23. marts 2008

Nadi

Jeg synes ikke rigtig at vi har kunne mærke det her. Oliver kan blive ked af det i to sekunder hvis jeg forlader rummet, men hvis han kan høre mig eller jeg lige titter frem igen så er det ikke noget problem. Så det er ikke sådan at han bliver dybt ulykkelig, men jeg har tænkt hvornår og om det kommer. For det er jo nu her det begynder, men her går det heldigvis fint indtil videre :) Håber det bliver ved på den gode måde!
Men hvis det kun virker 10% af gangene så kan du ikke bruge mine trix :S
Og der er jo nok heller ikke så meget andet end at vente på at det går over. Men det kan jo desværre godt ta noget tid :(
Håber Emil snart begynder at kravle efter dig.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.