Hej allesammen
Jeg står i den situation at jeg gik fra min eks kæreste for over 2 mdr. siden, og i går skulle jeg til lægen for at få tjekket om jeg har blærebetændelse. Lægen og jeg blev derfor enige om at jeg kunne lave en urin prøve både for at være sikker at der ingen underlivssygedomme var og for graviditet.
Jeg kommer igår med 2 morgenurinsprøver, hvor hun spørger om jeg ville have svaret med det samme ved nogle af prøverne. Jeg stod og skulle på arbejde og havde derfor en lille smule travlt men hun sagde hun kunne klare svarene til mig forholdsvis hurtigt.
Efter 10 min venten og jeg havde set hende rende ind til min læge og sådan, vinker hun mig ind til hende for at sige at de gerne vil have jeg giver endnu en prøve, da der er 2 streger. På den anden test var der også 2 streger og den 2. var der ingenting. Så jeg skal komme tilbage igen på onsdag for at være sikker. De ville ikke sende mig hjem og sige at den hverken var postitiv eller negativ.
Jeg synes det var en speciel oplevelse, for har en hormonspiral netop fordi jeg ikke ønsker graviditet nu.
Hvad tænker i ?
Anmeld