Mail ven, er det dig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2013

Dinsen

hejsa.. 

Kunne virkelig godt bruge en at skrive sammen med, går PT sygemeldt hjemme, så det kunne være rart at have en at dele hverdagen med og hvem ved, måske udvikler det sig til noget mere end bare "mail venner" 

lidt om mig: er 30 år, bor i Vestjylland sammen med min kæreste og vores fælles søn. Når jeg ikke er sygemeldt arbejder jeg på en efterskole som støtteperson. går sygemeldt pga epilepsi som der ikke er helt styr på.  

elsker at være kreativ, gå ture mm 

håber der sidder en og har det som mig, altså syntes det ku være hyggeligt med en af skrive sammen med.. 

Kh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Dorthe1986

Dinsen skriver:

Du shejsa.. 

Kunne virkelig godt bruge en at skrive sammen med, går PT sygemeldt hjemme, så det kunne være rart at have en at dele hverdagen med og hvem ved, måske udvikler det sig til noget mere end bare "mail venner" 

lidt om mig: er 30 år, bor i Vestjylland sammen med min kæreste og vores fælles søn. Når jeg ikke er sygemeldt arbejder jeg på en efterskole som støtteperson. går sygemeldt pga epilepsi som der ikke er helt styr på.  

håber der sidder en og har det som mig, altså syntes det ku være hyggeligt med en af skrive sammen med.. 

Kh Dinsen

Jeg vil da gerne :-) min mail er a08dojo@Gmail.com :-)

Anmeld

10. oktober 2013

Muhmi

Dinsen skriver:

hejsa.. 

Kh Dinsen

Årh ja hvor hyggeligt... Jeg vil gerne, bor selv i midt-vest jylland, tilflytter fra sjælland.. Er gift og har to sønner på 8 mdr. og 2½ år

Min mail er: muhmi@live.dk

Anmeld

10. oktober 2013

Astrid1984

Du er velkommen til at skrive

Denflinkepige@msn.com

Anmeld

10. oktober 2013

Guldet

Du er også velkommen til at skrive til mig/med mig

Jeg er 28 . uddannet pædagog og er lige pt. på barsel med nr 2 i vente til dec.

Jeg er fra midt og vest Jylland

vi kunne evt. skrive herinde? giv mig en privat besked hvis du er interesseret

Julie

Anmeld

3. november 2013

Babydream2013

Du er også velkommen til at sende mig en pb .

Anmeld

3. november 2013

6800

Dinsen skriver:

hejsa.. 

Kh Dinsen

du er også velkommen til at skrive til mig, det kunne være super hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.