Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har de sidste 2 dage haft voldsom hovedepine og i dag har det udviklet sig til kvalme og opkast.. Hvad gør jeg ?? Må jeg tage pamol eller kan jeg gøre andet ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cosmo&Maia skriver: Jeg har de sidste 2 dage haft voldsom hovedepine og i dag har det udviklet sig til kvalme og opkast.. Hvad gør jeg ?? Må jeg tage pamol eller kan jeg gøre andet ?
Ja det må du gerne..
Hvor langt er du?
AnthonsMor skriver: Ja det må du gerne.. Hvor langt er du?
Jeg er omkring 5-6 uger henne ..
Jeg var ikke helt sikker på at jeg gerne måtte tage noget.
Tak
Team Putte skriver: du må gerne tage smertestillende der kan købes i håndkøb og starter med p pamol, panodil, pinex og hvad de ellers hedder allesammen du skal selvfølgelig holde igen og ikke bare bruge løs men det er helt okay at tage 2 at sove på til natten god bedring
du må gerne tage smertestillende der kan købes i håndkøb og starter med p pamol, panodil, pinex og hvad de ellers hedder allesammen du skal selvfølgelig holde igen og ikke bare bruge løs men det er helt okay at tage 2 at sove på til natten god bedring
Det var nemt at huske, mange tak
Cosmo&Maia skriver: Jeg er omkring 5-6 uger henne .. Jeg var ikke helt sikker på at jeg gerne måtte tage noget. Tak
Det må du gerne, men jeg tænker om du måske allerede nu skal starte med jerntilskud..
Ellers er en Pamol ok engang imellem
AnthonsMor skriver: Det må du gerne, men jeg tænker om du måske allerede nu skal starte med jerntilskud.. Ellers er en Pamol ok engang imellem
Kan det være det der er skyld i det ?
Cosmo&Maia skriver: Kan det være det der er skyld i det ?
Ja det KAN det godt være, men ikke nødvendigvis
Det fik jeg afvide at jeg ikke måtte
panodil og ipeen var for hård, og pamol kunne ødelægge fertiliten ved deengebørn..
Så jeg drak en masse vand, og gik i seng.
Opkast tog jeg kalk tarbeletter imod
baby012 skriver: Det fik jeg afvide at jeg ikke måtte panodil og ipeen var for hård, og pamol kunne ødelægge fertiliten ved deengebørn.. Så jeg drak en masse vand, og gik i seng. Opkast tog jeg kalk tarbeletter imod
undksyld... men så tror jeg du skal få en ny læge, for det er noget værre bavl.... det er rigtigt du ikke må tage ipren da det oprindeligt er gigt medicin, altså mod ledsmerter og det kan skade, men hvis du tager 1-2 panodil, pinex eller pamol er det ikke noget der skader....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128