Må jeg stadig spise som " jeg gør"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
8 svar
2 synes godt om
9. oktober 2013

Mor til Ella

Hej

Jeg har netop taget en positiv test jubii dejligt....

Nu går mit spørgsmål så på om det jeg spiser er iorden mens jeg er gravid? Er tivivl om der er nogle vigtige ting jeg går glip af til barnet!

Jeg spiser kød, mange grøntsager, æg og a38 i store træk selvfølgelig er der dage hvor der ryger lidt usunde vare mm i munden.

Det vil jo så sige at jeg som udgangspunkt ikke spiser kartofler,pasta,ris brød slik mm.

Så hvad siger i???

Tak for at du gav dig tid til at læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Hullabullabulla

Mor til Ella skriver:

Hej

Nu går mit spørgsmål så på om det jeg spiser er iorden mens jeg er gravid? Er tivivl om der er nogle vigtige ting jeg går glip af til barnet!

Jeg spiser kød, mange grøntsager, æg og a38 i store træk selvfølgelig er der dage hvor der ryger lidt usunde vare mm i munden.

Det vil jo så sige at jeg som udgangspunkt ikke spiser kartofler,pasta,ris brød slik mm.

Så hvad siger i???

Er ikke sikker på at jeg forstår dit spørgsmål...  Spørger du om baby kommer til at mangle noget fordi du ikke spiser stivelse? For så er svaret Nej absolut ikke, baby tager hvad h*n skal bruge, det skal du slet ikke være nervøs over..

Anmeld

9. oktober 2013

Mettefpigen

Det er vigtigt at spise varieret, så hvis du synes du gør det så er det fint ;-)

Anmeld

9. oktober 2013

Babydrøm

Mor til Ella skriver:

Hej

Så hvad siger i???

Ville lige ønske dig tillykke  

Anmeld

9. oktober 2013

Tranebaer

Er det ikke noget med at æg skal være hårdkogt og kød skal være gennemstegt?  

Anmeld

11. oktober 2013

Mor til Ella

AnnL skriver:

Ville lige ønske dig tillykke  

Tusind tak

Anmeld

11. oktober 2013

Mor til Ella

Tranebaer skriver:

Er det ikke noget med at æg skal være hårdkogt og kød skal være gennemstegt?  

Jo, det er der hvertfald nogen der siger men det vidste jeg godt fra da jeg ventede ella

Anmeld

11. oktober 2013

Mor til Ella

Mettefpigen skriver:

Det er vigtigt at spise varieret, så hvis du synes du gør det så er det fint ;-)

Det synes jeg at jeg gør

Anmeld

11. oktober 2013

Mor til Ella

Britt88 skriver:

Er ikke sikker på at jeg forstår dit spørgsmål...  Spørger du om baby kommer til at mangle noget fordi du ikke spiser stivelse? For så er svaret Nej absolut ikke, baby tager hvad h*n skal bruge, det skal du slet ikke være nervøs over..

Det er jeg glad for så vil jeg ikke konsekrerer mig mere om det tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.