Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Holbæktrunten

Hej Piger. Jer der er gravide og jer der er flergangs. Hvornår fik i strækmærker? Jeg spørger fordi jeg i dag er 32+2, og stadig ikke har et eneste, og jeg håber selvfølgelig derfor meget på at jeg kan nå at slippe for dem! .

Ved første graviditet fik jeg eet i uge 41. Der kom enkelte til under fødslen 42+0.

I dag er jeg 41+1 med lillesøster og vejer i hvert fsld 8 kg mindre end sidst. Har dog haft samme vægtøgning som i sidste graviditet, fortrinsvist på maven. Det til trods er der ikke kommet et eneste nyt strækmærke (endnu - 7,9,13)

Vi får vel se i løbet af de næste dage om jeg kan klare frisag denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Signe-bine

24+ tror jeg de første kom. Jeg synes ikke rigtig de kan ses mere, kun de nyeste der er kommet... Men jeg er ikke så strækmærke forskrækket, for at være helt særlig synes jeg ikke der er noget galt med at det ses på ens krop at man har båret sit barn, og i forhold til brysterne; ammet barnet. Tværtimod synes jeg det er smukt det man har været igennem...

Anmeld

10. oktober 2013

FrkZier

DecemberBaby2013 skriver:

Hej Piger. Jer der er gravide og jer der er flergangs. Hvornår fik i strækmærker? Jeg spørger fordi jeg i dag er 32+2, og stadig ikke har et eneste, og jeg håber selvfølgelig derfor meget på at jeg kan nå at slippe for dem! .

jeg havde ikke et eneste - lige indtil 36+ så sagde det BOM og så var der strækmærker all over

Anmeld

10. oktober 2013

Aabye

Jeg fik dem ret tidligt.. 
Jeg har til gengæld ikke særlig mange.. Har dog nogle ret brede nogen under navlen.. De går fra trusse kanten og spidser så af lige under navlen.. De er ret træls at se på, men det går mig nu ikke på, jeg acceptere at de er der, og de er der jo fordi jeg har båret to fantastiske drenge..

Anmeld

10. oktober 2013

mommy1991

Mine strækmærker startede i uge 34 og kom så ligeså stille, men de er ikke såå slemme igen.. 

Anmeld

10. oktober 2013

-Sigrid-

Andet... Jeg fik fra 7+0- til 0+3

Fik en hver-hveranden dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.