Må man "malke ud"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. oktober 2013

Albertsen92

Det er et lidt pinligt spørgsmål , men mine bryster bliver så ømme og nærmest spændte, "skriger" efter at blive tømt.
Nu har jeg så fået en brystpumpe, hvor jeg så lige tager trykket. Men ved ikke om man må, når man er gravid?
Altså der bliver jo bare dannet nyt råmælk, men er bare bange for at sætte en produktion i gang eller noget.

Har nemlig gjort det 2 dage i træk nu

Er 36+4 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det tror jeg da godt man må. Men jeg tror kun du øger problemet ved at stimulere brystet

Anmeld

9. oktober 2013

Albertsen92

Mor11 skriver:

Det tror jeg da godt man må. Men jeg tror kun du øger problemet ved at stimulere brystet

Det tænker jeg også, kan simpelthen bare ikke lade være. Der er intet om dagen, men hver aften kommer problemet

Anmeld

9. oktober 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

Det er et lidt pinligt spørgsmål , men mine bryster bliver så ømme og nærmest spændte, "skriger" efter at blive tømt.
Nu har jeg så fået en brystpumpe, hvor jeg så lige tager trykket. Men ved ikke om man må, når man er gravid?
Altså der bliver jo bare dannet nyt råmælk, men er bare bange for at sætte en produktion i gang eller noget.

Har nemlig gjort det 2 dage i træk nu

Er 36+4 i dag.

du øger jo kun problemet ve at malke nu udover det så får baby jo ikke en chance for selv at sutte til, og derfor heller ikke den mængde baby har brug for, for du har jo skabt mængden

Anmeld

9. oktober 2013

Albertsen92

DianaRJS skriver:

du øger jo kun problemet ve at malke nu udover det så får baby jo ikke en chance for selv at sutte til, og derfor heller ikke den mængde baby har brug for, for du har jo skabt mængden

Må hellere lade være så.. Det er kun et par dråber der kommer, så ved ikke hvorfor det bliver så spændt, når der næsten ikke er noget

Det er bare så ubehageligt..

Anmeld

9. oktober 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

Må hellere lade være så.. Det er kun et par dråber der kommer, så ved ikke hvorfor det bliver så spændt, når der næsten ikke er noget

Det er bare så ubehageligt..

er meget normalt de bliver spændte i slutningen

men ja er hammer ubehageligt, kender det kun alt for godt, føler også sommetider mine er ved at springe og jeg har altså 7 uger endnu

Anmeld

9. oktober 2013

An&Jo

Prøv at gå i bad når det kommer og så lad det varme vand rinde ned over brysterne og masser dem let imens, det skulle gerne hjælpe

Anmeld

9. oktober 2013

Albertsen92

DianaRJS skriver:

er meget normalt de bliver spændte i slutningen

men ja er hammer ubehageligt, kender det kun alt for godt, føler også sommetider mine er ved at springe og jeg har altså 7 uger endnu

Godt at høre det er meget normalt
Føler mig lidt mærkelig, har aldrig hørt nogen nævne det før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.