Slyngevugge søges, samt erfaringer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2013

Troldemommi

vores lille Daniel er ikke verdens bedste til at sove om natten, vi har fået en anbefaling fra en sundhedsplejerske om at en slyngevugge kunne være en løsning på vores natteroderi.

Derfor leder jeg efter en der er til salg, de er ret dyre fra ny af så hvis der nu var en der havde en brugt en til at ligge så er jeg meget intereseret, og ellers hvis du har erfaringer med slyngevugger så vil jeg meget gerne høre fra dig

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

MaLu8

Monica P skriver:

vores lille Daniel er ikke verdens bedste til at sove om natten, vi har fået en anbefaling fra en sundhedsplejerske om at en slyngevugge kunne være en løsning på vores natteroderi.

Derfor leder jeg efter en der er til salg, de er ret dyre fra ny af så hvis der nu var en der havde en brugt en til at ligge så er jeg meget intereseret, og ellers hvis du har erfaringer med slyngevugger så vil jeg meget gerne høre fra dig

Monica

Vores datter er heller ikke særlig god til at sove. Vi lavede selv en slyngevugge, da de som du også selv siger er meget dyre. Prisen på vores endte vist på ca 700kr inkl fjeder og krog til loftet osv... Vi elsker vores slyngevugge og kan ikke undvære den mere. Vores datter falder som regl hurtigt i søvn i den og sover også i den om natten. Så jeg kan kun anbefale dem. Både de købte og dem man selv laver :-)

Anmeld

9. oktober 2013

Faith

Jeg har en Nature Sways slyngevugge til salg. Ny pris 1600 kr. Brugt til et enkelt barn.

Den mest fantastiske opfindelse ever!!!!!

Anmeld

9. oktober 2013

Faith

Faith skriver:

Jeg har en Nature Sways slyngevugge til salg. Ny pris 1600 kr. Brugt til et enkelt barn.

Den mest fantastiske opfindelse ever!!!!!

Hov glemte at skrive pris

Vil meget gerne have 900 for den. Den er købt fra ny.

Du kan evt. læse om den på www.slyngevuggen.com

Anmeld

9. oktober 2013

Troldemommi

MaLu8 skriver:

Vores datter er heller ikke særlig god til at sove. Vi lavede selv en slyngevugge, da de som du også selv siger er meget dyre. Prisen på vores endte vist på ca 700kr inkl fjeder og krog til loftet osv... Vi elsker vores slyngevugge og kan ikke undvære den mere. Vores datter falder som regl hurtigt i søvn i den og sover også i den om natten. Så jeg kan kun anbefale dem. Både de købte og dem man selv laver :-)

hvor sejt det ville jeg ønske jeg kunne og havde overskud til, men med to små børn og søvnmangel er jeg bare ikke frisk på sådan et projekt

Anmeld

9. oktober 2013

MaLu8

Monica P skriver:

hvor sejt det ville jeg ønske jeg kunne og havde overskud til, men med to små børn og søvnmangel er jeg bare ikke frisk på sådan et projekt

Det kan jeg godt forstå du ikke har overskud til.

Jeg har heller ikke syet selv, men fået min svigermor til det, og hun sagde at det var hurtig klaret, da det er meget lidt som skal sys. Du kan finde en nem opskrift på nettet. Kan være du kan få en anden til at sy den, hvis du ikke vil købe en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.