Hovedstilling, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
9 svar
1 synes godt om
9. oktober 2013

Millea

Godafteeennn 

Var til JM i går (27+6) og baby havde indtager hovedestilling, altså lå med hovede nedad mod/i bækkenet. 

JM sagde at når jeg var så langt henne ville han nok blive liggende sådan indtil fødslen.. 

MEN altså er det ikke tidligt at han har lagt sig sådan? Hvornår indtog jeres hovedestilling?

OG hvis i kan huske det, hvor meget vejet jeres bæbs i uger 28+? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

AnthonsMor

Millea skriver:

Godafteeennn 

Var til JM i går (27+6) og baby havde indtager hovedestilling, altså lå med hovede nedad mod/i bækkenet. 

JM sagde at når jeg var så langt henne ville han nok blive liggende sådan indtil fødslen.. 

MEN altså er det ikke tidligt at han har lagt sig sådan? Hvornår indtog jeres hovedestilling?

Anthon har altid lagt med hovedet nedad.. Han har aldrig siddet op..

Men indtil 37+ kan de vidst nå at vende sig igen, også hedder det jo vendingsforsøg eller KS - så vidt jeg ved!

Anmeld

9. oktober 2013

Karla

Millea skriver:

Godafteeennn 

Jeg er sikker på, at vores pige har lagt i hovedstilling fra 24+. Der mærkede jeg nemlig kun deciderede spark i toppen af maven ved jordemoderen i 29+3 sagde hun også, af hun lå i hovedstilling. Der blev hun skønnet til 1300 gram, men en uge senere , 30+3 blev hun scannet til at veje lige knap 2 kg. Så ved ikke helt, hvad hun egentlig vejer

Anmeld

9. oktober 2013

Bell'star

Millea skriver:

Godafteeennn 

Min søn lå med hovedet nedad fra uge 30+ og blev i samme uge skønnet til 1400g 

Anmeld

9. oktober 2013

Lotus86

Jeg var til jm da jeg var 29+4, og der havde hun ikke lagt sig med hovedet ned ad, og jm sagde, at der stadig var god tid endnu, så i forhold til mig er det tidligt, men jeg ved ikke om der er noget tidspunkt hvor det er mere normalt? Hun blev skønnet til at veje ca. 1500 gram, endnu en stor basse til os

Anmeld

9. oktober 2013

Menne

Min har ligget med hovedet ned i hvert fald fra 30+1. Måske også før. Hun blev samme dag skønnet til 1800 gram 

Anmeld

9. oktober 2013

mrhl

Millea skriver:

Godafteeennn 

Min har ligget med hovedet nedaf siden uge 25 i hvert fald og måske før og hun gør det stadig nu 32+3

Anmeld

9. oktober 2013

Christabelle

Jeg var ved JM da jeg var 28+0 og der lå hun med hovedet nedad. Er ikke lige klar over hvornår hun vendte sig den vej.
Hun blev skønnet til 1300 ved samme JM-besøg

Anmeld

9. oktober 2013

Benjamins'mor

Min lagde i hovedstilling allerede i 22+.
Hun vendte sig lige omkring 34/35+ og så tilbage igen i 37+.

Anmeld

10. oktober 2013

Toeffe87

Her har lillefisen lagt fast med hovedet i bækkenet siden uge 32 i hvert fald. Ved ikke hvornår h*n har vendt sig den vej. Ved jordemoderen i uge 25 sagde hun ikke noget om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.