Voksiposen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. oktober 2013

Mette M

Hvor mange har brugt voksiposen til nyfødt. Har termin 26. Januar. Har overvejet voksiposen så den lille ikke skal have så meget tøj på når den skal sove, men er bange for den bliver væk i posen. Så vil gerne høre jeres erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

liten-mamma

Hvor mange har brugt voksiposen til nyfødt. Har termin 26. Januar. Har overvejet voksiposen så den lille ikke skal have så meget tøj på når den skal sove, men er bange for den bliver væk i posen. Så vil gerne høre jeres erfaringer.

Vi havde en SleeBee, hvilket praktisk talt er det samme og den fungerede perfekt for vores lille pige.

Jeg havde termin d. 26/01-13, fødte dog d. 15/01-13. Hun vejede kun 2,1 kg, men passede helt fint i posen

Vi har aldrig brugt en lift, kun SleeBee.

Anmeld

9. oktober 2013

(august)

Vi har også brugt voksi, men foretrækker selv flyverdragt og dyne. 

Anmeld

9. oktober 2013

Mette M

liten-mamma skriver:

Vi havde en SleeBee, hvilket praktisk talt er det samme og den fungerede perfekt for vores lille pige.

Jeg havde termin d. 26/01-13, fødte dog d. 15/01-13. Hun vejede kun 2,1 kg, men passede helt fint i posen

Vi har aldrig brugt en lift, kun SleeBee.

Ej hvor sjovt med samme dato. Vil det sige hun ikke gled frem og tilbage i posen. 

Vil rigtig gerne have en, men selvfølgelig ikke hvis den ikke bliver brugt. Havde du sommerdyne til den?

Anmeld

9. oktober 2013

liten-mamma

Mette M skriver:

Ej hvor sjovt med samme dato. Vil det sige hun ikke gled frem og tilbage i posen. 

Vil rigtig gerne have en, men selvfølgelig ikke hvis den ikke bliver brugt. Havde du sommerdyne til den?

Ja det er lidt pudsigt hehe  

Nej det gjorde hun ikke, hun lå jo helt stille i barnevognen. 

Vi havde en hvor der var både sommer og vinter dyne i, men vi brugte vinter dynen de første måneder, fordi det var så koldt. 

Anmeld

9. oktober 2013

Mette M

(august) skriver:

Vi har også brugt voksi, men foretrækker selv flyverdragt og dyne. 

Har brugt en anden pose til min søn, men først fra han var 4 mdr. Han er fra september.  Var rigtig glad for at bruge den, men den er ikke i så god en stand mere..

Anmeld

9. oktober 2013

Mette M

liten-mamma skriver:

Ja det er lidt pudsigt hehe  

Nej det gjorde hun ikke, hun lå jo helt stille i barnevognen. 

Vi havde en hvor der var både sommer og vinter dyne i, men vi brugte vinter dynen de første måneder, fordi det var så koldt. 

Jeg tænker i forbindelse med at du gik med posen i hånden..

Anmeld

9. oktober 2013

liten-mamma

Mette M skriver:

Jeg tænker i forbindelse med at du gik med posen i hånden..

Jeg sørgede bare for at holde den lige, det er intet problem Nogle gang røg hun da lidt ned, men aldrig ned under dynen.

Anmeld

9. oktober 2013

L&V

Mette M skriver:

Jeg har laura fra sep 11 og viktor fra juli 13 de har begge brugt deres voksi fra fødslen af og det har virket super. Det har os gjord det nemmere at få dem over i tremmesengen tror jeg da de har været vand til at der var plads omkring dem

Anmeld

9. oktober 2013

modesty

Mette M skriver:

Jeg brugte min fra min søn var 2 uger, det var ikke noget problem. Ja, den er lidt stor i starten, men det generer ikke baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.