Højseng - Hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.699 visninger
8 svar
2 synes godt om
9. oktober 2013

emschen09

Hej

Min datter ønsker sig brændende en højseng (voksen str.).
Den skal have 1 stige, og under sengen skal der være plads til et
skrivebord.

Men synes det er lidt at en jungle.. Der er jo mange muligheder og prisklasser - Og det er så her at jeg godt kunne bruge lidt hjælp.

Jeg har kigget på FLEZA, HoppeKids, Manis-h m.fl.

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med ovenstående?
Eller kan i anbefale/fraråde bestemte mærker og modeller?

Ser frem til at høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

LinLin

Jeg vil anbefale ilvas emil sengesystem. Vi har den i halvhøj udgave herhjemme men den kan udbygges den er super robust! 80x200cm.

Min store dreng på 7 har ikeas loftsseng tromsø og den vil jeg ikke anbefale men ved ikke om den vil virke mere robust hvis man havde købt det skrive bord de har i samme serie

Anmeld

9. oktober 2013

emschen09

LinLin skriver:

Jeg vil anbefale ilvas emil sengesystem. Vi har den i halvhøj udgave herhjemme men den kan udbygges den er super robust! 80x200cm.

Min store dreng på 7 har ikeas loftsseng tromsø og den vil jeg ikke anbefale men ved ikke om den vil virke mere robust hvis man havde købt det skrive bord de har i samme serie

Tak for dit svar

Har været inde på ILVA´s hjemmeside, men kunne ikke finde
den serie som du snakker om.

Har også kigget på IKEA´s.. Men synes ikke de ser så robuste ud
i stellet.

Anmeld

9. oktober 2013

Elgaard73

Vil helt bestemt også anbefale Emil fra Ilva. Den kan vokse fra lille junior seng, til halvhøj eller helhøj junior seng (80*200) og der er også et skrivebord i serien (+ mange andre ting). Altsammen super solidt og det holder prisen godt, hvis du har planer om at sælge vidre efter endt brug.

Kan ikke forstå at du ikke kan finde det ind på Ilva's hjemmeside. Jeg plejer bare at skrive Emil i søgefeltet, så dukker det hele op.

Anmeld

10. oktober 2013

emschen09

Elgaard73 skriver:

Vil helt bestemt også anbefale Emil fra Ilva. Den kan vokse fra lille junior seng, til halvhøj eller helhøj junior seng (80*200) og der er også et skrivebord i serien (+ mange andre ting). Altsammen super solidt og det holder prisen godt, hvis du har planer om at sælge vidre efter endt brug.

Kan ikke forstå at du ikke kan finde det ind på Ilva's hjemmeside. Jeg plejer bare at skrive Emil i søgefeltet, så dukker det hele op.

Når jeg går ind på www.ilva.dk og søger på Emil, kommer der kun
billeder frem af puder/dyner

Anmeld

10. oktober 2013

LinLin

emschen09 skriver:

Det kan jeg godt se
Det er bare en serie de har haft altid?!?

Ej hvor mærkeligt...

Anmeld

10. oktober 2013

Elgaard73

Ja, det kan jeg da godt se nu... Pudsigt. Det er ikke mere end en måned siden at vi købte skrivebordet fra den serie. Gad vide om den er udgået? Øv, sikke en skam.

På DBA er der en del til salg. Så kan du da lige se hvordan den ser ud og om det er noget for dig.

Anmeld

10. oktober 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

emschen09 skriver:

Hej

Min datter ønsker sig brændende en højseng (voksen str.).
Den skal have 1 stige, og under sengen skal der være plads til et
skrivebord.

Men synes det er lidt at en jungle.. Der er jo mange muligheder og prisklasser - Og det er så her at jeg godt kunne bruge lidt hjælp.

Jeg har kigget på FLEZA, HoppeKids, Manis-h m.fl.

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med ovenstående?
Eller kan i anbefale/fraråde bestemte mærker og modeller?

Ser frem til at høre fra jer

Hej :-) 

Jeg vil til enhver tid anbefale juniorhøjsengen fra BabyDan. Den er super unik, fordi den kan samles i flere dele, så din datter kan få den seng hun drømmer om - høj og lav, med eller uden sengehest osv. 

Du kan se sengen her.

God jagt!

Kh. Mette  

Anmeld

10. oktober 2013

emschen09

Mette Jørgensen - Mammashop skriver:

Hej :-) 

Jeg vil til enhver tid anbefale juniorhøjsengen fra BabyDan. Den er super unik, fordi den kan samles i flere dele, så din datter kan få den seng hun drømmer om - høj og lav, med eller uden sengehest osv. 

Du kan se sengen her.

God jagt!

Kh. Mette  

Tak for svar

Det er en rigtig fin seng.

Men jeg er på udkig efter en i str. 90*200 cm.
Planen er at der skal være skrivebord indenunder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.