Har brug for ALLE gode råd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kyed skriver:

Hvis ikke i har handlet via Trendsales, så har hun ikke Trendsales opbakning, da de kun gør noget hvis man har handlet gennem dem og dermed betalt ts-gebyr.

Hvor sikker kan jeg være sikker på det?? - for han har oprettet sagen på en acc jeg havde derinde.. Den slettede jeg og trykket solgt udenfor ts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Op????

Anmeld

16. oktober 2013

Sijac

Anonym skriver:

Sagen er den en har lavet en sag på mig på trendsales hun mener jeg har sendt bukser med hul i og en pletter trøje og det har jeg ikke.. Hun har vedhæftet et billeder af tøjet, trøjen hun mener der er pletter på er slet ikke den jeg har solgt hende, og jeg ved 100% at der ikke var hul i bukserne... Hvad pokker gør jeg? - hun har skrevet på SMS at hende barn er ret tyk ( bamse ) kaldte hun selv sit barn, jeg mistænker hende for selv at have klippet hul i dem, hvis han alligevel ikke kan passe dem /; er i vildrede har solgt så meget på nettet og aldrig haft problemer. Men vi har slet ikke handlet over trendsales men over Mobilepay /:

Hvis hun har hængt dig ud på nettet, med navn og det hele, så ville jeg kontakte politiet. Det er ulovligt at hænge folk ud på nettet!
Endvidere ville jeg kontakte admin på TrendSales og fortælle hvad der sker.

Anmeld

16. oktober 2013

Miss BananaHammock

http://www.trendsales.dk/terms/conditions-for-priv ate-account

Der står lidt herinde omkring reglerne. Sådan som jeg læser det, står der ikke direkte at det kun er ved ts handel at de går ind og laver en afgørelse. Det kan jeg ihvertfald ikke finde. Men der står at det er på baggrund af beviser at de laver en afgørelse, så bare igang med at samle billeder og beviser! Ift. at du har slettet billederne, så tror jeg måske at det kan ske at TS har dem liggende alligevel til sager som denne. Ved ikke om de bliver slettet på deres server lige når du sletter dem på din annoncen?!

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

http://www.trendsales.dk/terms/conditions-for-priv ate-account

Der står lidt herinde omkring reglerne. Sådan som jeg læser det, står der ikke direkte at det kun er ved ts handel at de går ind og laver en afgørelse. Det kan jeg ihvertfald ikke finde. Men der står at det er på baggrund af beviser at de laver en afgørelse, så bare igang med at samle billeder og beviser! Ift. at du har slettet billederne, så tror jeg måske at det kan ske at TS har dem liggende alligevel til sager som denne. Ved ikke om de bliver slettet på deres server lige når du sletter dem på din annoncen?!

Årh Shit.. Her ingen beviser udover min mand der ved der ikke er skidt tøj herhjemme og min veninde der hjalp med at pakke det sammen... Jeg er 160% sikker på hun selv har klippet hul i dem

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Hvis hun har hængt dig ud på nettet, med navn og det hele, så ville jeg kontakte politiet. Det er ulovligt at hænge folk ud på nettet!
Endvidere ville jeg kontakte admin på TrendSales og fortælle hvad der sker.

Hun har oprettet en sag derinde... Så går de ind i sagen her d.18 efter 10 dage..

Anmeld

16. oktober 2013

Morjanne76

Dine billeder må stadig være gemt inde på Trendsales. Mine handler der er afsluttede ( som køber) ligger derinde som afsluttede handler. Jeg tror nu hellere ikke at TS går ind i sagen, når der er handlet udenom. Køber har valgt ikke at betale for den sikkerhed TS tilbyder

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Dine billeder må stadig være gemt inde på Trendsales. Mine handler der er afsluttede ( som køber) ligger derinde som afsluttede handler. Jeg tror nu hellere ikke at TS går ind i sagen, når der er handlet udenom. Køber har valgt ikke at betale for den sikkerhed TS tilbyder

Jo det hele er gemt derinde.. Har dog skrevet til support nu, at jeg vil have de stopper sagen.. At hun bliver politianmeldt jeg gider godt nok ikke finde mig i den opførsel /:

Anmeld

16. oktober 2013

Morjanne76

Anonym skriver:

Jo det hele er gemt derinde.. Har dog skrevet til support nu, at jeg vil have de stopper sagen.. At hun bliver politianmeldt jeg gider godt nok ikke finde mig i den opførsel /:

Synes også at du skal tilføje at hun har valgt at handle uden om TS, hvis du ikke har gjort dem opmærksomme på det. Det må være rigtig træls med sådan en køber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.