sex? hvor hårdt må man - graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.164 visninger
9 svar
8 synes godt om
9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger.. hihi ...

- kæresten elsker at kunne støde .. men er lidt i tvivl om hvor hårdt han må nu hvor vi venter os.. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

NovemberBaby2013

Tror det kommer an på hvor langt du er henne? -Men er ikke sikker .
Personligt kunne min kæreste godt støde da jeg ikke var så langt henne, men efter omkring 20-22+, gjorde det simpelthen for ondt på mig, så vi har bare haft ekstrem elskov med massage, forkælelse og stearinlys herhjemme siden der . Personligt synes jeg også det er skønt med det der romatiske sex, da man kommer tæt på hinanden, og har nogle helt andre signaler, end når det er lidt hårdere sex. Jeg NYDER simpelthen at kunne nyde manden i lange drag herhjemme!Tror også der bliver mere tid til 'støden' efter jeg har født, end 'elskov' haha! .

Om det skader baby, har jeg ingen anelse om, men hvis det kan, skader det i hvert fald først når baby har en hvis størrelse

Anmeld

9. oktober 2013

Maja88

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger.. hihi ...

- kæresten elsker at kunne støde .. men er lidt i tvivl om hvor hårdt han må nu hvor vi venter os.. ?

Han kan ikke skade barnet.. så bare lad ham give los

Anmeld

9. oktober 2013

MorT3Banditter

Så længe det ikke gør ondt på dig så skader det ikke barnet. Det ligger godt beskyttet i maven så lad bare manden gøre hvad han er bedst til

Anmeld

9. oktober 2013

Elgaard73

Jeg tænker at han kan gå til den, lige så meget han vil, så længe at det er behageligt for dig. Når du når et vis antal uger, tror jeg helt naturligt at det begynder at føles ubehageligt for dig og helt naturligt bremser "vildskaben" lidt. Og så længe du lytter til din krop, sker der ikke baby noget. Vær dog opmærksom på at du godt kan komme til at bløde lidt, fordi at dine slimhinder er meget mere sarte når du er gravid.

God fornøjelse 

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Jeg tænker at han kan gå til den, lige så meget han vil, så længe at det er behageligt for dig. Når du når et vis antal uger, tror jeg helt naturligt at det begynder at føles ubehageligt for dig og helt naturligt bremser "vildskaben" lidt. Og så længe du lytter til din krop, sker der ikke baby noget. Vær dog opmærksom på at du godt kan komme til at bløde lidt, fordi at dine slimhinder er meget mere sarte når du er gravid.

God fornøjelse 

Jeg læste bare en artikkel om man ikke måtte ride.. altså på heste når man er gravid. så tænkte jeg.. hmm.. må han så godt støde?

Anmeld

9. oktober 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Jeg læste bare en artikkel om man ikke måtte ride.. altså på heste når man er gravid. så tænkte jeg.. hmm.. må han så godt støde?

Du må gerne ride på hest, så længe at du bare lytter til din krops signaler. Jeg red selv da jeg var gravid og kunne såmænd have forsat helt frem til fødslen, men tilsidst kunne jeg simpelthen ikke komme op på hesten for maven.

Så længe du lytter til din krop, så kan du såmænd gøre og udfolde dig som du plejer.

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det har nok mere noget med hoftestillingen at gøre, at det kan være hårdt for bækkenet. Der udover er det måske pga ulykke-risiko? Ligesom med kontaktsport. 

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tusinde tak for svar! nu får jeg en glad kæreste

Anmeld

20. oktober 2013

Mick

vores jordmoder siger, at så længe mor har det godt, så har barnet det godt. Så ja gi den endelig gas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.