Hvordan ser jeres maver ud i uge 12?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.717 visninger
12 svar
1 synes godt om
9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg syns ikke rigtig at jeg har nogen mave endnu. Jeg kan lige mærke lidt om morgenen når jeg vågner og virkelig skal tisse men når jeg så har tisset så er den væk igen. Kan også sagtens være i mine højtaljede bukser endnu og jeg har tabt mig 2 kilo siden jeg blev gravid. Jeg har kun døjet med slem kvalme i et par uger og siden da har min appetit været okey men min mave kan bare ikke rumme så meget som den plejer. Jeg plejer sagtens at kunne spise to portioner og nu kan jeg knap nok spise en enkel portion.

Det er 3. gang jeg er gravid så jeg forventede faktisk at jeg ville blive enorm rigtig hurtigt da jeg i min 2. graviditet skulle skifte alle mine bukser ud i uge 5. 

Jeg er normal vægtig og har altid været det.

Men hvordan så/ser jeres mave ud i uge 12? Og hvordan har jeres krop det med graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

justagirl

Har du været til NF? min var okey fyldig..

billede er ca fra 12-13 uge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

Har du været til NF? min var okey fyldig..

billede er ca fra 12-13 uge

Nej ikke endnu. De har lukket for tidsbestilling i denne uge så kan først bestille tid i næste uge til en dag i næste uge.

Du har en fin lille gravid mave i den uge. Jeg har bare ingenting

Anmeld

9. oktober 2013

justagirl

Anonym skriver:

Nej ikke endnu. De har lukket for tidsbestilling i denne uge så kan først bestille tid i næste uge til en dag i næste uge.

Du har en fin lille gravid mave i den uge. Jeg har bare ingenting

der er altså en her inde, som ingen mave har.. den er først begyndt at komme og hun er altså halvejs! den skal nok komme! - ps det er 1 gangs min ser godt nok sådan ud nu..

Anmeld

9. oktober 2013

liten-mamma

Jeg syns ikke rigtig at jeg har nogen mave endnu. Jeg kan lige mærke lidt om morgenen når jeg vågner og virkelig skal tisse men når jeg så har tisset så er den væk igen. Kan også sagtens være i mine højtaljede bukser endnu og jeg har tabt mig 2 kilo siden jeg blev gravid. Jeg har kun døjet med slem kvalme i et par uger og siden da har min appetit været okey men min mave kan bare ikke rumme så meget som den plejer. Jeg plejer sagtens at kunne spise to portioner og nu kan jeg knap nok spise en enkel portion.

Det er 3. gang jeg er gravid så jeg forventede faktisk at jeg ville blive enorm rigtig hurtigt da jeg i min 2. graviditet skulle skifte alle mine bukser ud i uge 5. 

Jeg er normal vægtig og har altid været det.

Men hvordan så/ser jeres mave ud i uge 12? Og hvordan har jeres krop det med graviditeten?

Har desværre ikke noget billede fra uge 12, men har et fra 14+3, hvilket var det første mave billede jeg tog. Det er dog ingen rigtig mave, tror bare det er fordi jeg var meget oppustet det første stykke tid 

Anmeld

9. oktober 2013

PernilleogLouis

Nu er det jo længe siden men her var jeg i uge 12

Anmeld

9. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Det er fra omkring 11-12 :-)

Anmeld

9. oktober 2013

Mother-love

Min så således ud. På det tidspunkt kunne jeg ihvertfald ikke skjule det mere.

Anmeld

9. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Det her billede er fra igår 13+2 og jeg kan hvertfald ikke skjule det mere tror allerede fra uge 5 var der en lille bule jeg er førstegangs gravid
Men maven skal nu nok komme selv om det tager lidt længer tid denne gang

Anmeld

9. oktober 2013

Peanut

Den så sådan ud:
https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewPhoto.asp x?UserAlbumPhotoID=65231
Ikke fordi der var sket det vilde på det tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.