Håndcreme og neglepleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2013

Kloster

Så er der tid til håndcreme igen - i hvert fald for mit vedkommende.

Er vant til hele sommeret at kunne klare mig med den daglige alm bodylotion, som jeg kommer på kroppen. Men nu er vejret blevet koldere og mine hænder brokker sig.

Om vinteren er de så tørre at de klør og går i stykker/bløder nogle steder. På trods af, jeg smører og plejer dem.

Hvad er din bedste håndpleje? Både på huden og negle?

Nogen der har en god og billig håndpleje fx i form af olie og vand til en a la kur 1-2 gange om ugen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Lykke:)

Kloster skriver:

Så er der tid til håndcreme igen - i hvert fald for mit vedkommende.

Er vant til hele sommeret at kunne klare mig med den daglige alm bodylotion, som jeg kommer på kroppen. Men nu er vejret blevet koldere og mine hænder brokker sig.

Om vinteren er de så tørre at de klør og går i stykker/bløder nogle steder. På trods af, jeg smører og plejer dem.

Hvad er din bedste håndpleje? Både på huden og negle?

Nogen der har en god og billig håndpleje fx i form af olie og vand til en a la kur 1-2 gange om ugen...

Arganolie har været min bedste ven da jeg havde tørre pletter her og der

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tror det er vigtigt at du bruger produkter HELT uden vand. det udtørrer næsten mere i det kolde vejr.  

min dreng har tendens til hurtigt at få tørre kinder, og vi bruger en fedtcreme nu, helt uden vand, det er det eneste der har virket ordenligt

til neglene kan du få decideret neglebåndsolie i Matas fx, hvis det er det du mener med neglepleje?  

Anmeld

9. oktober 2013

MorDk

Mor11 skriver:

Jeg tror det er vigtigt at du bruger produkter HELT uden vand. det udtørrer næsten mere i det kolde vejr.  

min dreng har tendens til hurtigt at få tørre kinder, og vi bruger en fedtcreme nu, helt uden vand, det er det eneste der har virket ordenligt

til neglene kan du få decideret neglebåndsolie i Matas fx, hvis det er det du mener med neglepleje?  

Det gør INTET at bruge produkter MED vand. Huden har brug for det.

Man skal bare tage cremen på 15 min før man går ud. Så skulle det være ok  

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MorDk skriver:

Det gør INTET at bruge produkter MED vand. Huden har brug for det.

Man skal bare tage cremen på 15 min før man går ud. Så skulle det være ok  

Det var så bare MIN erfaring. Vores drengs kinder bliver bare mere og mere røde, tørre og sprukne hvis vi bruger alm creme med vand. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.