Jaja, så er vi i gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.245 visninger
24 svar
40 synes godt om
9. oktober 2013

Sabone

Klokken 00.30 gik vandet, så nu er vi indlagt på Herning sygehus og kommer ikke hjem uden baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

MIWULA

Klokken 00.30 gik vandet, så nu er vi indlagt på Herning sygehus og kommer ikke hjem uden baby 

Ihh hvor dejligt. Håber snart i har jeres vidunder i armene. 

Anmeld

9. oktober 2013

Sabone

MIWULA skriver:

Ihh hvor dejligt. Håber i har jeres vidunder i armene nu. 

Det har vi ikke

Der er ikke ordentligt gang i veerne endnu, men lige om lidt kommer der en jordemoder og så skal vi finde ud af, hvad der skal ske i løbet af dagen

Anmeld

9. oktober 2013

MIWULA

Sabone skriver:

Det har vi ikke

Der er ikke ordentligt gang i veerne endnu, men lige om lidt kommer der en jordemoder og så skal vi finde ud af, hvad der skal ske i løbet af dagen

Hihi nej så lige hvornår du havde skrevet tråden så rettet det til snart. Hihi

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sabone skriver:

Det har vi ikke

Uuuuh hvor spændende! Spis og drik en masse mens du kan

god fødsel!!! Det da for vildt 

Anmeld

9. oktober 2013

stjernehimmel

Åhhhh knæk og bræk.... Håber du får en go fødsel :-) 

Anmeld

9. oktober 2013

Alexander&Lærke

Spændende held og lykke med det hele. Hvis din jordemor hedder Pernille er du helt sikkert i gode hænder. . 

Anmeld

9. oktober 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Ejjj hallo hvad sker der lige for alle dem som føder lidt for tidligt. Bliver jo snart efterladt alene i november Haha
Uhh hvor jeg håber det kommer til at gå dig godt og glæder mig til at høre alt og se jeres lille vidunder.
Alt krydset herfra

Anmeld

9. oktober 2013

mommy1991

Sabone skriver:

God fødsel!!!

Anmeld

9. oktober 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Ejjj hallo hvad sker der lige for alle dem som føder lidt for tidligt. Bliver jo snart efterladt alene i november Haha
Uhh hvor jeg håber det kommer til at gå dig godt og glæder mig til at høre alt og se jeres lille vidunder.
Alt krydset herfra

Hehe, synes jeg fornemmer en lille misundelse? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.