Dorthe1986 skriver:

Og lige en ekstra bemærkning: du skal mærke efter helt inde i dig selv om du virkelig befinder dig godt i det univers. Altså man kan nemt lade sig rive med og måske overskride sine egne grænser uden at tænke over det, fordi man jo så gerne vil tilfredsstille sin kæreste. Jeg siger slet ikke at det er sådan det er. Men stil dig selv spørgsmålet, hvis du helt selv kunne vælge, hvilken slags sex ville du så helst dyrke? Hvis du kunne vælge helt selv, ville S/M så stadig være en del af det?
I starten gjorde jeg det for hans skyld, selvom han klart meldte ud at jeg ikke skulle. Frygtede lidt at han ville gå fra mig, hvis ikke vores sexliv blev ligesom hans gamle. 

Men med tiden er det faktisk blevet sådan, at jeg godt kan lide at slået (lidt - og kun på ballerne!!), holdt lidt nede (har eksperimenteret lidt med at han bandt mig, men det var på ingen måde succes) og talt lidt hårdt til. Men ikke altid, og kun nogle gange.
HVis jeg helt selv skulle bestemme skulle det være en blanding af alm. sex og det lidt hårdere.
Anmeld