Så kom strækmærkerne :( Bliver det nogensinde bedre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
12 svar
1 synes godt om
8. oktober 2013

SKbaby

Ja øv øv....

Jeg er begyndt at få nogle små strækmærker under navlen, som helt sikkert kommer til at vokse sig store i løbet af de sidste cirka 40 dage af min graviditet.

Er ret trist over det, men omvendt får vi dem jo næsten alle sammen...

Men bliver det nogensinde fint igen?

Hvis i har lyst, må i meget gerne dele billeder af jeres maver efter jeres graviditet og skrive hvor længe siden det er i fødte, så jeg kan få en fornemmelse af hvordan man kan regne med det bliver og efter hvor lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

De3Guldklumper

SKbaby skriver:

Ja øv øv....

Jeg er begyndt at få nogle små strækmærker under navlen, som helt sikkert kommer til at vokse sig store i løbet af de sidste cirka 40 dage af min graviditet.

Hvis i har lyst, må i meget gerne dele billeder af jeres maver efter jeres graviditet og skrive hvor længe siden det er i fødte, så jeg kan få en fornemmelse af hvordan man kan regne med det bliver og efter hvor lang tid.

Jeg synes det bliver fint igen.

Når maveskindet først trækker sig sammen så ses de næsten ikke - men det kommer også an på hvordan man har det med det.

Jeg er ikke ked af mine strækmærker og derfor genere de mig heller ikke når jeg ikke er gravid

Anmeld

8. oktober 2013

SKbaby

Pylle3 skriver:

Jeg synes det bliver fint igen.

Når maveskindet først trækker sig sammen så ses de næsten ikke - men det kommer også an på hvordan man har det med det.

Jeg er ikke ked af mine strækmærker og derfor genere de mig heller ikke når jeg ikke er gravid

Jeg er bare bange for, at det ender med at hele min mave bliver fyldt med strækmærker og så er det jo nærmest umuligt for maven at trække sig sammen igen, tænker jeg?

Fik du mange strækmærker eller har du kun få, hvis jeg må have lov at spørge?

Anmeld

8. oktober 2013

De3Guldklumper

SKbaby skriver:

Jeg er bare bange for, at det ender med at hele min mave bliver fyldt med strækmærker og så er det jo nærmest umuligt for maven at trække sig sammen igen, tænker jeg?

Fik du mange strækmærker eller har du kun få, hvis jeg må have lov at spørge?

Jeg har vist en mellem ting - hele vejen hen under navlen fra 2. graviditet. De er lange og brede.

Men tror der kommer flere til her i 3. graviditet da der ikke er mere maveskind at gøre med men det er svært at se førend tilsidst da der jo er nogen i forvejen

Anmeld

8. oktober 2013

SKbaby

Pylle3 skriver:

Jeg har vist en mellem ting - hele vejen hen under navlen fra 2. graviditet. De er lange og brede.

Men tror der kommer flere til her i 3. graviditet da der ikke er mere maveskind at gøre med men det er svært at se førend tilsidst da der jo er nogen i forvejen

Okay jeg håber at mine bliver fine efter jeg har født og at jeg kan blive ligeså tilfredse med dem, som du er med dine.

Anmeld

8. oktober 2013

Fuglemor

I mit tilfælde er det ikke blevet bedre. Min mave hænger, navlen kigger ned af og jeg har masser af løst mave hud med en masse stræk mærker. Jeg er sp ked af det men ved ogsp at jeg ikke får noget gjort for det tør jeg ikke

Anmeld

9. oktober 2013

SKbaby

Fuglemor skriver:

I mit tilfælde er det ikke blevet bedre. Min mave hænger, navlen kigger ned af og jeg har masser af løst mave hud med en masse stræk mærker. Jeg er sp ked af det men ved ogsp at jeg ikke får noget gjort for det tør jeg ikke

Ihh altså.. Øv øv.. Er det længe siden du fødte?

Anmeld

9. oktober 2013

Fuglemor

SKbaby skriver:

Ihh altså.. Øv øv.. Er det længe siden du fødte?

Halvandet år siden var den sidste fødsel. Ved første graviditet fik jeg ikke nogen stræk mærker.

Anmeld

9. oktober 2013

FrkZier

SKbaby skriver:

Ja øv øv....

mine begyndte at komme omkring 36+ og jeg endte med ret mange.. de er stadig utrolig tydlige og grimme her lidt over 5mdr efter fødsel

Anmeld

9. oktober 2013

Maria-s

Mine strækmærker kom også hovedsageligt i slutningen af graviditeten med min søn. Synes de var ret voldsomme i tiden efter. De var store og helt røde og lilla... Men her 2,5 år efter tænker jeg ikke sådan over dem. Det eneste der er træls med dem, er at huden ikke trækker sig lige så pænt sammen lige der, og så er det lige på mavedellen (som så er blevet lidt større her på det sidste)

jeg prøver at vedhæfte billede af min blegfede mave, så må vi se om den vil  (Beklager de vidst vender på hovedet?)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.