Hvordan går det hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
6 svar
11 synes godt om
8. oktober 2013

Guldet

Hej Piwer..

Hvordan har i det ellers - og hvor langt er I henne?

Jeg er idag 32+1 helt vildt at tænke at jeg allerede er så langt, synes lige jeg var i uge 20 Men her går det godt - Lillepigen møver en del derinde ( det er bare super skønt). Jeg lider slet ikke af ondt i lænden og ryggen mere, så det er bare så skønt. Jeg gik på barsel i mandags - så nu nyder jeg virkelig bare at tulle rundt herhjemme Har fået gjort et skab klar med tøj til lillesøster - så nu er det bare med at vente og vente  Har termin d. 2 dec

Håber i alle har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Lykke:)

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hej Piwer..

Jeg er idag 32+1 helt vildt at tænke at jeg allerede er så langt, synes lige jeg var i uge 20 Men her går det godt - Lillepigen møver en del derinde ( det er bare super skønt). Jeg lider slet ikke af ondt i lænden og ryggen mere, så det er bare så skønt. Jeg gik på barsel i mandags - så nu nyder jeg virkelig bare at tulle rundt herhjemme Har fået gjort et skab klar med tøj til lillesøster - så nu er det bare med at vente og vente  Har termin d. 2 dec

Orh hvor jeg misunder dig!

Jeg er 31+4 i dag, og jeg har INTET overskud. Min seng er min aller bedste ven (kan sove hele dagen! ) og mit bækken er ved at tage livet af mig OG nu driller også iskiasnerven mig. Super fedt

Udover det har jeg det fint nok. Jeg har stadig utrolig mange tanker omkring kejsersnit/vaginal fødsel og går til en del samtaler omkring begge ting for at finde ud af hvad der er rigtigt for mig.

Vores lille drengs værelse står næsten klart, vi mangler bare lige en del småting som min søde kæreste får ordnet i løbet af efterårsferien, hvor vi bare skal hygge os

Og så må tiden gerne gå liiiiidt hurtigere, har termin den 7 december men synes der er laaaang tid endnu, især når jeg mærker den lille gut, som efterhånden er blevet en stor gut

Anmeld

9. oktober 2013

Guldet

Lykke:) skriver:

Orh hvor jeg misunder dig!

Jeg er 31+4 i dag, og jeg har INTET overskud. Min seng er min aller bedste ven (kan sove hele dagen! ) og mit bækken er ved at tage livet af mig OG nu driller også iskiasnerven mig. Super fedt

Udover det har jeg det fint nok. Jeg har stadig utrolig mange tanker omkring kejsersnit/vaginal fødsel og går til en del samtaler omkring begge ting for at finde ud af hvad der er rigtigt for mig.

Vores lille drengs værelse står næsten klart, vi mangler bare lige en del småting som min søde kæreste får ordnet i løbet af efterårsferien, hvor vi bare skal hygge os

Og så må tiden gerne gå liiiiidt hurtigere, har termin den 7 december men synes der er laaaang tid endnu, især når jeg mærker den lille gut, som efterhånden er blevet en stor gut

åhh har ondt af dig . Jeg har også haft så ondt i min lænd, jordmoderen mente det var iskasnerven der sad i klemme Jeg vraltede virkelig som en and Nu en måned efter, så er der gået helt væk, så det er bare så skønt! Åhh hvor skønt at i er så langt, det værelse vi har tænkt til lillesøster, roder helt vildt! Vi ( min Mand) er ved at bygge garage. I det værelse står der en stor fryser der skal derud - men kan ikke komme igang med værelset før garagen er færdig ! Jeg har fået vasket en masse tøj fra storesøster - så det mangler vi ihvert fald ikke  Men dejligt lige at høre hvordan det går med dig.

Jeg har også mange tanker om fødsels. Jeg skal til ekstra skanning, når jeg er i uge 36, for at se om min moderkage har flytte sig blot en 1cm. så må jeg føde alm. (min moderkage ligger foran og blokkere lidt for fødselsudgangen )

Knus Julie

Anmeld

9. oktober 2013

Lykke:)

åhh har ondt af dig . Jeg har også haft så ondt i min lænd, jordmoderen mente det var iskasnerven der sad i klemme Jeg vraltede virkelig som en and Nu en måned efter, så er der gået helt væk, så det er bare så skønt! Åhh hvor skønt at i er så langt, det værelse vi har tænkt til lillesøster, roder helt vildt! Vi ( min Mand) er ved at bygge garage. I det værelse står der en stor fryser der skal derud - men kan ikke komme igang med værelset før garagen er færdig ! Jeg har fået vasket en masse tøj fra storesøster - så det mangler vi ihvert fald ikke  Men dejligt lige at høre hvordan det går med dig.

Jeg har også mange tanker om fødsels. Jeg skal til ekstra skanning, når jeg er i uge 36, for at se om min moderkage har flytte sig blot en 1cm. så må jeg føde alm. (min moderkage ligger foran og blokkere lidt for fødselsudgangen )

Knus Julie

Håber simpelthen også, at jeg kan være så heldig at det forsvinder. Går også rundt og ligner en and ikke særlig hyggeligt

Ih jeg synes det kriblede helt vildt i fingrene for at komme igang med at lave værelse! Så må du skubbe lidt til ham der er jo heller ikke lang tid igen!

Uh hvor spændende! Håber på det bedste for dig

Super dejligt med updates.
Hvordan går det med alle jer andre?

Anmeld

9. oktober 2013

mrhl

Hej Piwer..

Åh det må være skøøøønt at slippe for rygsmerterne! Det svinger lidt her, nogle dage er det slemt, andre dage er det ok. Så i det mindste lider jeg ikke konstant

Ellers går det godt. Er 32+3 med termin d. 1/12 og synes lige så stille trætheden sniger sig ind over mig igen, ligesom i første trimester, så jeg er glad for at jeg går på barsel pr. 1 november og har en efterårsferie i vente.... Så er der ikke så længe til at jeg kan ligge fladt i tide og utide I den kommende efterårsferie har jeg planlagt og lavet lister over de sidste ting der skal købes og gøres klar. Vi bor i en 2 værelses så vores lille pige får en del af vores soveværelse til alle hendes ting, og det skal jo også lige ordnes og arrangeres færdigt.
Glæder mig til at der er helt styr på de ting. Har en eller anden frygt for at gå i fødsel et par uger for tidligt og så ikke have nået alt. Kontrolfreak er man vel

Anmeld

10. oktober 2013

ønskebørn74

Hej Piwer..

Det er ved at være hårdt med to derinde nu.. Er 29+3 og vores bøller er store nu.. 

På mandag skal vi til jordemoder og snakke fødsel.. Første gang manden møder hende rigtigt.. 

og vi er begyndt til fødselsforberedelse for kommende tvillinge forældre..

Akupunkturen og fys hjælper godt på bæknet og forstoppelsen er helt væk.. Ufatteligt jeg har undgået hæmorider bagtil.. 

Drengene er vilde i min mave..  Og avs mine ribben, lunger og livmoderhals bliver moslet.. 

Men hvor er de bare skønne... 

Krammer til jer alle.. 

Anmeld

10. oktober 2013

ms86

Jeg er 29+1 idag (har termin 25/12), og skal også til jordmoder på mandag  
Glæder mig til at graviditeten går ind i sin sidste fase hvor der skal snakkes fødsel, vurderes vægt på bebs og forberedelserne til ankomsten så småt kan gå igang..  

Jeg har, til og med uge 44, super travlt med studie, arbejde mm., og det glæder jeg mig efterhånden til at få overstået, så der bliver bedre tid til middagslur, afslapning og hyggelige ting som navne-snak og at finde vuggen og babytøjet frem  Er lige gået igang med at strikke en ulddragt til bebsen - det er SÅ hyggeligt 
Men jeg kan desværre ikke gå helt på barsel før eksamen er afleveret 6/12, så  for at energien holder til det.  

Jeg har haft en mega god graviditet de sidste par måneder, har haft super meget energi og overskud, men i denne her uge er det vendt på en tallerken, og jeg må jo nok indstille mig på at træthed, plukveer og sure opstød bliver en del af de næste ca. 10 ugers ventetid. Men det går nok.. 

God aften til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.