Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

206 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej  piger

Nu har jeg prøvet i et stykke tid og troet jeg var gravid, hvor der ik har været noget ... jeg havde lidt symptomer, men der var ingenting .... når jeg havde ondt i brysterne, var det nok hvis jeg trykkede ind på dem, og lets face it .. det gør ondt på alle S

Nu er risikoen så blevet så stor denne gang at jeg er næsten sikker på den er der. jeg har så sindsvagt ondt i mine bryster, at det føles som to sten der er i dem, ligeså snart jeg tager min bh af, AV! ...

Jeg er gået 2 dage over tid, men vil ik købe nogen test da jeg stadig er ret usikker på om der er noget eller ej. det er ingen hemmelighed jeg har brugt RIGTIG mange penge på test, så er blevet lidt nærrig efter de viser negativ, at jeg nu ik vil bruge penge på det før jeg er 100% Usikker

Jeg har mangel på B-12 vitamin, og fik en sprøjte for ca 3 uger siden, var begyndt at få det bedre, og 2 dage efter *BANG* så var jeg simpelthen så træt igen (Det passer med nogle dage efter befrutningen hvis den var der....)

Jeg tisser konstant, og igår kogte jeg så meget sveden rendte ned af min pande, og rediatoren stod kun på 1 ...

Hovede pine, men det har jeg altid ... mere eller mindre, dog er det en lidt anderledes hovede pine nu ... det er nærmest Voldsom smerte, hvor det førhen bare var sådan en stramme, men nu, er det virkelig som om mit hovede er ved og ryge af...

Vil gerne hører om i har nogle råd til hvad jeg skal gøre ... skal jeg købe en test eller ej ... ?

En anden ting er, jeg ik er gode venner med dem, jeg var 8 uger  henne før den cviste positiv med min datter, og 6 uger henne da jeg var gravid sidst (Som endte med abort) ..

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre .. Please lad mig hører jeres konklusion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.