sagen er den jeg har nogle rimelig høje levertal, og blev derfor i første omgang sat på ursofalk, der gik 3 uger og så stoppede de af en eller anden årsag med at virke, fik så Proursan istedet for, som jeg efter 3 dage også måtte gå fra da de åbenbart var udgået på apotekerne, og blev derfor sat i behandling med URsofalk igen, bare med en meget højere dosis, men siden jeg startede på det er jeg begyndt at kaste op en time efter jeg har taget pillerne, dvs. min krop slet ikke får medicinen, var derfor tilbage på FG i går hvor de mente det var ursofalk der fremkaldte kvalme og opkast, og blev derfor igen sat i behandling med Proursan, som jeg så bare skal hente inde ved dem hver 3 dag, MEN nu kaster jeg også proursan op.... nogen der muligvis har haft samme erfaring???? og ved om det muligvis kan være en af bivirkningerne ved det???
uden medicinen vil mine levertal blive ved med at stige, og de vil derfor være nødsaget til at sætte mig igang, MEN er kun i uge 31 (30+3) og er jo derfor ret tidligt, så vil self gerne høre erfaringer fra andre, og muligvis gode råd til hvordan man nu kan holde pillerne nede???
Anmeld