37+6 kom baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Carina:-)

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Loa

Kæmpe kæmpe tillykke!!!

Anmeld

8. oktober 2013

mommy1991

Kris89 skriver:

Lavede en tråd om maven var sunket 37+5.

37+6 kl 3.00 gik vandet. Veerne startede kl 4. Da vi kom til sygehuset kl 7 var jeg kun en halv cm åben.
Kl ti var jeg tre cm åben, men veerne bare væltede ind over mig og fik lov at komme i karbad.
Kl kvarter i tolv kom jeg op, for jeg ville ha smertestillende, men der var jeg så ni cm åben.
kl 12.50 startede presseveer og 13.25 er den skønneste baby DRENG født.
48 cm.
2885 g.

Jeg fik tre sting i alt og knægten sprang direkte i patten og suttede løs i nat sov han fra 22 - 5.30, mens moderen fik et par timer

Hvor er han skøn

Gift 7-9-13 med manden i mit
Født 7-10-13 vores dejlige søn

Hvor dejligt!!!!! Stort tillykke 

Anmeld

8. oktober 2013

Clisolka

STORT tillykke med ham 

Anmeld

8. oktober 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

37+6 kl 3.00 gik vandet. Veerne startede kl 4. Da vi kom til sygehuset kl 7 var jeg kun en halv cm åben.
Kl ti var jeg tre cm åben, men veerne bare væltede ind over mig og fik lov at komme i karbad.
Kl kvarter i tolv kom jeg op, for jeg ville ha smertestillende, men der var jeg så ni cm åben.
48 cm.
2885 g.

Jeg fik tre sting i alt og knægten sprang direkte i patten og suttede løs i nat sov han fra 22 - 5.30, mens moderen fik et par timer

Hvor er han skøn

Ej det løgn det havde jeg da ikke lige regnet med at læse nu.
Ej hvor skønt skønt skønt. og en ville dreng nurh hvor er det dog bare vildt.
Kæmpe kæmpe kæmpe stort tillykke fra hende her som elskede dine ugentlige opdateringer og sikkert selv går over termin Haha. bare lidt misundelig.

og forresten hvor er det fantastisk med datoerne

Anmeld

8. oktober 2013

liten-mamma

Kris89 skriver:

48 cm.
2885 g.

Hvor er han skøn

Stort tillykke med den lille dreng 

Og sikke en overraskende fødsel 

Anmeld

8. oktober 2013

Benjamins'mor

Stort tillykke med den lille fyr.

Anmeld

8. oktober 2013

ErSkruk

Stort tillykke

Anmeld

9. oktober 2013

Kris89

Tusind tak alle sammen. Det er helt fantastisk og surealist at ligge og kigge på ham
Han er simpelthen så dejlig og nem. Faderen er pave stolt og græd da han blev født.
Idag har han haft lidt maveonde, men efter 5 fyldte bleer og en god tår mælk sover han nu.

De sidste to nætter har han sovet 6 timer i træk om natten, så det er nemt. Vi håber at kunne køre hjem i morgen eftermiddag.

Anmeld

10. oktober 2013

TbCp

Stort tillykke med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.