Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinebaby skriver: Vores søvn på 3 uger i morgen vil ikk sove i sin lift om natten :/ bruger ca 1,5 på og få ham til og sove hvergang men ligeså snart jeg ligger ham i min seng sover han , er det bare fordi det trygheden eller hva er der noget jeg kan gøre ?
Vores søvn på 3 uger i morgen vil ikk sove i sin lift om natten :/ bruger ca 1,5 på og få ham til og sove hvergang men ligeså snart jeg ligger ham i min seng sover han , er det bare fordi det trygheden eller hva er der noget jeg kan gøre ?
Nogle børn har brug for mere tryghed end andre.. Løsningen må være at i samsover indtil han er klar til at ligge selv
Britt88 skriver: Nogle børn har brug for mere tryghed end andre.. Løsningen må være at i samsover indtil han er klar til at ligge selv
Trinebaby skriver: Det ender næsten også med at han sover hos mig er bare bange for at han så bliver ved med det hehe
Det ender næsten også med at han sover hos mig er bare bange for at han så bliver ved med det hehe
Du kan IKKE give så småbørn "dårlige vaner" ej heller for meget tryghed.. Tænk på hvor lille verden i din mave var og hvor stor verden er nu
Bare rolig, han skal nok lære at sove for sig selv, har ikke hørt om nogle 16 årige der stadig ligger hos mor hehe
Britt88 skriver: Du kan IKKE give så småbørn "dårlige vaner" ej heller for meget tryghed.. Tænk på hvor lille verden i din mave var og hvor stor verden er nu Bare rolig, han skal nok lære at sove for sig selv, har ikke hørt om nogle 16 årige der stadig ligger hos mor hehe
tarkoflen skriver: Min sp sagde, at så små babyer ikke kan få dårlige vaner, så samliv du bare alt hvad du kan med ham måske det kan hjælp hvis han får hud mod hud kontakt hver dag, hvis du ikke allerede gør i det og ellers er det vist bare en rigtig hyggetrold du har fået
Min sp sagde, at så små babyer ikke kan få dårlige vaner, så samliv du bare alt hvad du kan med ham måske det kan hjælp hvis han får hud mod hud kontakt hver dag, hvis du ikke allerede gør i det og ellers er det vist bare en rigtig hyggetrold du har fået
Mettefpigen skriver: Tryghed tryghed tryghed Han vil nok sove sammen med dig
Tryghed tryghed tryghed Han vil nok sove sammen med dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128