Hva gør jeg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
14 svar
1 synes godt om
7. oktober 2013

Trinebaby

Vores søvn på 3 uger i morgen vil ikk sove i sin lift om natten :/ bruger ca 1,5 på og få ham til og sove hvergang men ligeså snart jeg ligger ham i min seng sover han , er det bare fordi det trygheden eller hva er der noget jeg kan gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Hullabullabulla

Trinebaby skriver:

Vores søvn på 3 uger i morgen vil ikk sove i sin lift om natten :/ bruger ca 1,5 på og få ham til og sove hvergang men ligeså snart jeg ligger ham i min seng sover han , er det bare fordi det trygheden eller hva er der noget jeg kan gøre ?

Nogle børn har brug for mere tryghed end andre.. Løsningen må være at i samsover indtil han er klar til at ligge selv

Anmeld

7. oktober 2013

Trinebaby

Britt88 skriver:

Nogle børn har brug for mere tryghed end andre.. Løsningen må være at i samsover indtil han er klar til at ligge selv

Det ender næsten også med at han sover hos mig er bare bange for at han så bliver ved med det hehe

Anmeld

7. oktober 2013

Hullabullabulla

Trinebaby skriver:

Det ender næsten også med at han sover hos mig er bare bange for at han så bliver ved med det hehe

Du kan IKKE give så småbørn "dårlige vaner" ej heller for meget tryghed.. Tænk på hvor lille verden i din mave var og hvor stor verden er nu

Bare rolig, han skal nok lære at sove for sig selv, har ikke hørt om nogle 16 årige der stadig ligger hos mor hehe 

Anmeld

7. oktober 2013

tarkoflen

Min sp sagde, at så små babyer ikke kan få dårlige vaner, så samliv du bare alt hvad du kan med ham måske det kan hjælp hvis han får hud mod hud kontakt hver dag, hvis du ikke allerede gør i det og ellers er det vist bare en rigtig hyggetrold du har fået

Anmeld

7. oktober 2013

Trinebaby

Britt88 skriver:

Du kan IKKE give så småbørn "dårlige vaner" ej heller for meget tryghed.. Tænk på hvor lille verden i din mave var og hvor stor verden er nu

Bare rolig, han skal nok lære at sove for sig selv, har ikke hørt om nogle 16 årige der stadig ligger hos mor hehe 

Nej det rigtig haha vil også gøre det der er bedst for ham ville du stadig prøve med liften eller bare tage ham over med det samme ?

Anmeld

7. oktober 2013

Mettefpigen

Tryghed tryghed tryghed Han vil nok sove sammen med dig

Anmeld

7. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Har du prøvet og stille liften i sengen smukke? Det kan hjælpe her, men nogen dage vil han bare have mere tryghed hvor han så bare sover i sengen.

Anmeld

7. oktober 2013

Trinebaby

tarkoflen skriver:

Min sp sagde, at så små babyer ikke kan få dårlige vaner, så samliv du bare alt hvad du kan med ham måske det kan hjælp hvis han får hud mod hud kontakt hver dag, hvis du ikke allerede gør i det og ellers er det vist bare en rigtig hyggetrold du har fået

Okay tak så må vi bare holde putte tid

Anmeld

7. oktober 2013

Trinebaby

Mettefpigen skriver:

Tryghed tryghed tryghed Han vil nok sove sammen med dig

Ja vil han nok gerne hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.