Nu jeg sund og så alligevel ikke :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
3 svar
1 synes godt om
7. oktober 2013

san

Kender i det, at i siger i til jer selv, nu skal det være slut, nu vil jeg begynde at spise lidt sundt og ikke noget slik i hverdagen.. hvad er så det første jeg gør når jeg kommer hjem, går lige hen til køleskabet og tager en flødebolle  ... Jeg er en meget stor træng til søde sager, og nu må det da snart lykkes at der kun bliver i weekenden jeg indtager de søde sager

Andre som mig

ved ikke om jeg ville noget med dette indlæg, bare skrive lidt.. god dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

CaWi

san skriver:

Kender i det, at i siger i til jer selv, nu skal det være slut, nu vil jeg begynde at spise lidt sundt og ikke noget slik i hverdagen.. hvad er så det første jeg gør når jeg kommer hjem, går lige hen til køleskabet og tager en flødebolle  ... Jeg er en meget stor træng til søde sager, og nu må det da snart lykkes at der kun bliver i weekenden jeg indtager de søde sager

Andre som mig

ved ikke om jeg ville noget med dette indlæg, bare skrive lidt.. god dag til alle

Oh yes!
Den vogn er jeg også med på

Anmeld

7. oktober 2013

Kloster

Go' dag til dig også

Jamen sukkerafhængighed er jo ret kendt og virkelig en afhængighed som alle andre. Men......... Som alle andre afhængigheder, kan man med kamp og styrke overvinde dem...

Jeg har ikke selv en "sød tand", men kan sagtens sætte mig ind i det alligevel. Jeg vil lige anbefale dig et lille trick til at prøve at få styringen alligevel...

Hvis du spiser slik hver dag, så hold 1 slikfridag om ugen. En vane skal vendes og byttes ud med noget andet, men den kan ikke bare skråttes. Det tager tid og det er svært. Ingen har/vil nok påstå andet.

Tag styrringen, tag kampen og vind den!

Anmeld

7. oktober 2013

san

Ja og når man kan stoppe med at ryge, kan man vel også stoppe med de søde sager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.