8 uger til termin! Jeg er endelig færdig med at vaske babytøj, sengetøj mm! I weekenden var manden og jeg i ønskebørn, og købte en trillepose og newborn set til vores tripp trapp stol!

Synes godt nok det er dejligt at have alt på plads. Nu mangler vi kun småting som hoved/halefad, uro til kravlegård, underlag til under isofixen i bilen, babyalarm, og lidt andre småting! Mine lænde, ryg -og bækkensmerter har ikke været så slemme denne uge, da jeg bruger en del råd, jeg fik af min JM, og heldigvis virker de!

. Prinsessen er begyndt at være lidt mindre aktiv, det skyldes nok dels pladsen, men nok også at hun sover meget

. Jeg har fået hentet den sidste startpakke jeg manglede. Det er altså skønt med de gratis goder! Samlet fra Remapakken og Liberopakken har vi 43 bleer, en pakke engangsklude, to pakker vådservietter og andre småting. Det er altså bare top, at man ikke behøver bruge penge på de grundlæggende ting!

.
Til sidst har jeg lige en lille juble ting, som jeg er MEGET stolt af! Jeg har INGEN strækmærker!! Men i hvad man siger... 7, 9, 13

. Jeg håber stadig jeg kan undgå dem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld