Adventsgaver til dreng på 9? Har virkeligt brug for hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.715 visninger
10 svar
1 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym da det skal være en overraskelse.

Jeg vil gerne lave en adventskalender til en dreng på 9 år men aner virkeligt ikke hvad en dreng på den alder kunne være interesseret i.

Da jeg ikke kan spørge forældrene (ellers ryger overraskelsen) og er på SU, må det meget gerne være i den billigere ende med forslagene.

Det vigtigste er at det kan vække lidt glæde og skabe lidt spænding til næste advent, ikke at det bliver Lego til 300 kr og hvad ved jeg.

Jeg tænker selv at noget juleklip-halløj eller ingredienser til julesmåkaget, osv. ville være en idé, men gider drenge i den alder det? Hvad med tusser og papir, modellervoks?

Kom frisk hjælp én, der ingenting ved om drengebørn i den alder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Kløver

God ide med juleklip, måske noget maling eller sæt så han kan male på glas eller porcelæn, en lille pakke med LEGO, fåes mange seje små pakker, eller andet som han kan bygge med

Anmeld

7. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg vil gerne lave en adventskalender til en dreng på 9 år men aner virkeligt ikke hvad en dreng på den alder kunne være interesseret i.

Da jeg ikke kan spørge forældrene (ellers ryger overraskelsen) og er på SU, må det meget gerne være i den billigere ende med forslagene.

Det vigtigste er at det kan vække lidt glæde og skabe lidt spænding til næste advent, ikke at det bliver Lego til 300 kr og hvad ved jeg.

Jeg tænker selv at noget juleklip-halløj eller ingredienser til julesmåkaget, osv. ville være en idé, men gider drenge i den alder det? Hvad med tusser og papir, modellervoks?

altså det kommer an på drengen.

Men jeg har en nevø der lige er fyldt ti, sidst jeg snakkede med ham, ville han gerne have viskelæder der lignede dyr(søsterne greene)

Skal det være hver dag eller om søndagen?

søsterne greene og tiger.

ved du slet ikke hvad han godt kan li.

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

altså det kommer an på drengen.

Men jeg har en nevø der lige er fyldt ti, sidst jeg snakkede med ham, ville han gerne have viskelæder der lignede dyr(søsterne greene)

Skal det være hver dag eller om søndagen?

søsterne greene og tiger.

ved du slet ikke hvad han godt kan li.

Kun om søndagen - hver dag bliver for meget ligegyldigt halløj og man kan ikke bare spise en 9 årig af med en rosinpakke

Og nej, jeg kender dem slet, slet ikke men ved de har det hårdt, så tænkte at jeg ville lave en lille smule han kunne glæde sig til, i december. Det gør det også en smule svært.

Anmeld

7. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Kun om søndagen - hver dag bliver for meget ligegyldigt halløj og man kan ikke bare spise en 9 årig af med en rosinpakke

Og nej, jeg kender dem slet, slet ikke men ved de har det hårdt, så tænkte at jeg ville lave en lille smule han kunne glæde sig til, i december. Det gør det også en smule svært.

hvad med en kalender med lego?(179kr)
http://lekmer.dk/legetoj/adventskalendere/kendte-k arakterer/lego-city-julekalender-2013

http://lekmer.dk/legetoj/adventskalendere/kendte-k arakterer/disney-planes-julekalender-2013

Anmeld

7. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

http://lekmer.dk/legetoj/figurer-o-biler/actionfig urer/spiderman-web-attack-surprise-bag

http://lekmer.dk/legetoj/byggeklodser-byggesat-o-k uglebaner/kuglebaner/k-nex-monster-jam-intro

ellers kig her, der er mange ting der ikke koster alt for meget...
http://lekmer.dk/tilbud-legetoj/#!/block-1002882?m ode=filter&current=level2category-id&taggr oup14-tag-id=97&level1category-id=1000533& age_month-from=108&age_month-to=120&price- from=1&price-to=100&pagesize=50&sort=P opularity

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvad med en kalender med lego?(179kr)
http://lekmer.dk/legetoj/adventskalendere/kendte-k arakterer/lego-city-julekalender-2013

http://lekmer.dk/legetoj/adventskalendere/kendte-k arakterer/disney-planes-julekalender-2013

Super!

Alle kan jo lide Lego (spørg selv min forlovede )

Og den der er jo faktisk til at betale. Synes ellers det plejer at være møgdyrt med sådan noget.

Den kigger jeg da lige nærmere på, mange tak.

Anmeld

7. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Super!

Alle kan jo lide Lego (spørg selv min forlovede )

Og den der er jo faktisk til at betale. Synes ellers det plejer at være møgdyrt med sådan noget.

Den kigger jeg da lige nærmere på, mange tak.

der er også andre(med star wars mener jeg) som koster 249, hvilket jo heller ikke er voldsomt meget, når man tænker på at det er for hele måneden..

jeg elsker også lego..

Anmeld

7. oktober 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Da min kæreste var barn havde hans forældre købt en rimelig stor legopakke til ham. Så fik han hver dag en side fra samlemanualen og de tilhørende klodser. Og den 24. december stod han så med resultatet, som han brugte alt ventetiden på at lege med. Jeg synes simpelthen det er en genial idé, og min kæreste tænker tilbage på det som den bedste pakkekalender nogensinde

Anmeld

7. oktober 2013

tarkoflen

Da min kæreste var barn havde hans forældre købt en rimelig stor legopakke til ham. Så fik han hver dag en side fra samlemanualen og de tilhørende klodser. Og den 24. december stod han så med resultatet, som han brugte alt ventetiden på at lege med. Jeg synes simpelthen det er en genial idé, og min kæreste tænker tilbage på det som den bedste pakkekalender nogensinde

Hi hi det lavede jeg til min kæreste, da jeg skulle ud og rejse i tre uger lige da vi blev kærester det var inspireret af en veninde der laver det til sin kæreste som julekalender

og jeg er sikker på det også ville være et hit til en 9 årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.