Implantationsblødning - hvordan har I oplevet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.549 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2013

CH2012

Hejsa
Jeg har mistanke om, at jeg igår oplevede implantationsblødning - men hvordan har I, der har, oplevet det?
Jeg oplevede det som en lyserødt udflåd, da jeg tørrede mig en enkelt gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

FogL

CH2012 skriver:

Hejsa
Jeg har mistanke om, at jeg igår oplevede implantationsblødning - men hvordan har I, der har, oplevet det?
Jeg oplevede det som en lyserødt udflåd, da jeg tørrede mig en enkelt gang...

Da jeg blev gravid med vores datter havde jeg en implationsblødning efter sex - troede det var mens, så skyndte mig at sætte en tampon op.. Næste morgen var det ikke noget på, og der kom ikke mere den dag - dagen efter igen, testede jeg positivt (to dage efter mens førstedag)...

Det var ikke lyserød, det jeg havde - meget rødt og friskt, men der kom bare ikke mere

Anmeld

7. oktober 2013

CH2012

Freyjasmor skriver:

Da jeg blev gravid med vores datter havde jeg en implationsblødning efter sex - troede det var mens, så skyndte mig at sætte en tampon op.. Næste morgen var det ikke noget på, og der kom ikke mere den dag - dagen efter igen, testede jeg positivt (to dage efter mens førstedag)...

Det var ikke lyserød, det jeg havde - meget rødt og friskt, men der kom bare ikke mere

Okay... Når jeg læser om implantationsblødning på nettet, står det beskrevet som værende enten pletblødning, lyserødt eller brunlig udflåd.. Og det kommer omkring en uge førend forventet menstruation.

Jeg synes din situation måske mere lyder som om din krop lige har skulle finde ud af, at du var gravid, og derfor ikk skulle have menstruation alligevel?
Men er meget spændt på om det er implantationsblødning jeg har oplevet, men tør ikk håbe noget

Anmeld

7. oktober 2013

Rockertand

Freyjasmor skriver:

Udfra din beskrivelse og tidspunktet har det ikke været implantationsblødning, det har været en almindelig kontaktblødning

Anmeld

8. oktober 2013

CH2012

Øv, tidligt imorges var der igen en bitte smule lyserødt, da jeg tørrede mig (ligesom i søndags, og har først testdag tirsdag, da jeg forventer menstruation mandag) - og har haft menstruationsmerter/jag både igår og i dag - så tror ikk på det bliver denne gang    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.