er jeg gravid? ja... men??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
10 svar
1 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Har testet her til formiddag. Tissede i morges med ungerne, afleverede dem i institution, købte en test og tissede på den. Med det samme kommer der to MEGET tydelige streger frem.

Den der står t ud for er mest tydelig. Er det control eller test stregen?

Jeg kan huske jeg havfe noget der mindede om menstruation men den varede kun et par dage og blødte meget lidt og meget anderledes end normalt. Normalt bløder jeg rigtig meget og en uges tid ca.

Jeg skriver ikke mine menstruation ned, burde jeg nok. Men gætter på det må ha været fra midt i august til midt september ca jeg havde den blødning.

Der kan gå alt fra 20 dage til 40 dagw mellem mine blødninger. Meget forskelligt.

Hvor gravid vil i tro jeg er??

Er meget i tvivl. Men jeg er vel gravid kan jeg næsten regne ud....

Hilsen mor til to i forvejen, der bare aldrig før er gået op i at teste.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Har testet her til morgen. Med det samme kommer der to MEGET tydelige streger frem.

Den der står t ud for er mest tydelig. Er det control eller test stregen?

Jeg kan huske jeg havfe noget der mindede om menstruation men den varede kun et par dage og blødte meget lidt og meget anderledes end normalt. Normalt bløder jeg rigtig meget og en uges tid ca.

Jeg skriver ikke mine menstruation ned, burde jeg nok. Men gætter på det må ha været fra midt i august til midt september ca jeg havde den blødning.

Der kan gå alt fra 20 dage til 40 dagw mellem mine blødninger. Meget forskelligt.

Hvor gravid vil i tro jeg er??

Er meget i tvivl. Men jeg er vel gravid kan jeg næsten regne ud....

Hilsen mor til to i forvejen, der bare aldrig før er gået op i at teste.

hvor meget gravid du er ved jeg ikke.. Men jeg ved du er gravid.

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

hvor meget gravid du er ved jeg ikke.. Men jeg ved du er gravid.

Tak for dit svar ja det er jeg vidst...

Anmeld

7. oktober 2013

Morigen

Ja den ser meget positiv ud Din blødning har nok været implantationsblødningen

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Morigen skriver:

Ja den ser meget positiv ud Din blødning har nok været implantationsblødningen

Hvad er en implations blødning?

Ja synes også den er meget positiv. Ville ønske jeg havde testet noget før...

Anmeld

7. oktober 2013

FogL

Nu kan man jo ikke måle graviditet i, "hvor meget" man er gravid Det er et ja/nej spørgsmål - og ja, du ER gravid - ingen tvivl

Sååå Tillykke!

Anmeld

7. oktober 2013

sulo

T på testen står for test og C står for control, altså kontrol for om testen virker og test stregen for om den finder noget Hcg homon i urinen.

Og jo du er gravid, hvor langt du er er svært at svare på når du ikke kender dine cyklusser, det er nok bedst at få lægen til at hjælpe dig med.

Der er stor forskel på hvor meget Hcg hormon kvinder danner og hvornår det kan testes fra, nogle skal langt hen før der er antydning af en streg, andre producerer meget homon så det kan ses tidligt og når din streg er så tydelig er du en af dem, der producerer meget.

Jeg er også en af dem og laver lige så tydelige streger som dig, men i de to graviditeter jeg har haft har jeg ikke testet før efter at jeg opdagede at min mens udeblev.

Første gang, 6 dage over tid, da jeg læste mig frem til at resultatet ville være mere sikkert efter en uge, anden gang 2 dage over tid, men stregerne var lige tydelige.

Tillykke

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Nu kan man jo ikke måle graviditet i, "hvor meget" man er gravid Det er et ja/nej spørgsmål - og ja, du ER gravid - ingen tvivl

Sååå Tillykke!

Tak

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

T på testen står for test og C står for control, altså kontrol for om testen virker og test stregen for om den finder noget Hcg homon i urinen.

Og jo du er gravid, hvor langt du er er svært at svare på når du ikke kender dine cyklusser, det er nok bedst at få lægen til at hjælpe dig med.

Der er stor forskel på hvor meget Hcg hormon kvinder danner og hvornår det kan testes fra, nogle skal langt hen før der er antydning af en streg, andre producerer meget homon så det kan ses tidligt og når din streg er så tydelig er du en af dem, der producerer meget.

Jeg er også en af dem og laver lige så tydelige streger som dig, men i de to graviditeter jeg har haft har jeg ikke testet før efter at jeg opdagede at min mens udeblev.

Første gang, 6 dage over tid, da jeg læste mig frem til at resultatet ville være mere sikkert efter en uge, anden gang 2 dage over tid, men stregerne var lige tydelige.

Tillykke

Tak for dit uddybende svar.

Ja du hqr nok ret i at det kan være svært at sige både det rne og det andet.

Jeg må væbne mig med tålmodighed og kontake lægen.

Mange tak for dit svar

Anmeld

7. oktober 2013

Morigen

Hvad er en implations blødning?

Ja synes også den er meget positiv. Ville ønske jeg havde testet noget før...

En implationsblødning kan forekomme når det befrugtede æg sætter sig fast.

Har ikke selv haft det, men har læst at det kan være lige som en pletblødning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.