Mega træt og svimmel hele tiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
11 svar
3 synes godt om
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 12+0 i dag og jeg døjer en del med at jeg konstant er træt, føler jeg har tømmermænd fra jeg står op til jeg går i seng igen og så er jeg meget svimmel. Hvis jeg står oppe i mere end 2-3 minutter så bliver jeg dårlig, svimmel og tør i munden. 

Jeg føler slet ikke at jeg kan udføre mit arbejde da jeg hele tiden skal sætte mig ned eller have noget vand. (er pædagog medhjælper) 

Hvad tror i det skyldes? Og er der andre med samme symptomer? -hvordan gør i med jeres arbejde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Kløver

Tager du vitaminer og jern

Anmeld

7. oktober 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 12+0 i dag og jeg døjer en del med at jeg konstant er træt, føler jeg har tømmermænd fra jeg står op til jeg går i seng igen og så er jeg meget svimmel. Hvis jeg står oppe i mere end 2-3 minutter så bliver jeg dårlig, svimmel og tør i munden. 

Jeg føler slet ikke at jeg kan udføre mit arbejde da jeg hele tiden skal sætte mig ned eller have noget vand. (er pædagog medhjælper) 

Hvad tror i det skyldes? Og er der andre med samme symptomer? -hvordan gør i med jeres arbejde?

Lyder som jern mangel hvis du ik tager det så begynd, hvis du gør så få målt din blodprocent ka være du ska ha mere

Anmeld

7. oktober 2013

(august)

Tænker også jernmangel. Jeg har staget jern fra ca. 7 uge gennem begge graviditeter, da de tager alt mur blod 

Anmeld

7. oktober 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Muligvis lave blodtal. Prøv at tale med lægen. Måske skal du have ekstra jern. Det er helt normalt i øvrigt 

Anmeld

7. oktober 2013

foto på lærred

Jeg havde lavt blodtryk, det gav samme symptomer som det du nævner. Du kan få det tjekket hos din læge.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Personlig collage til jul, invitaitoner og julekort samt wallstickers.

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tager du vitaminer og jern

Nej jeg kan ikke huske hvornår jeg skal begynde på dem, men det skal jeg åbenbart nu så jeg tager ind og køber jern og vitaminer i dag

Anmeld

7. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Nej jeg kan ikke huske hvornår jeg skal begynde på dem, men det skal jeg åbenbart nu så jeg tager ind og køber jern og vitaminer i dag

Tager du slet ingen form for vitaminer nu?

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Tager du slet ingen form for vitaminer nu?

Nej 

Anmeld

7. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Nej 

Du er i uge 12 nu. Du skulle have spist vitamin med folinsyre i. For at mindske risikoen for rygmarvsbrok indtil uge 12. Og du skulle have begyndt på jern i uge 10.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.