hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
8 svar
5 synes godt om
6. oktober 2013

Amandasmor

Hej i skønne piger
jeg har virkelig brug for hjælp,
på tirsdag bliver min basse'mus 5 uger og jeg ammer ham, og jeg nyder virkelig at amme ham og han er rigtig meget ved brysterne..
men jeg er begyndt at føle at der næsten ikke er mere mælk, normalt når han er ved det ene bryst, løber det andet og mine indlæg plejer at være godt fyldte, men det er de slet ikke mere..
er der noget jeg kan gøre,

hjælp mig piger da jeg virkelig elsker at amme min basse og virkelig gerne vil forsætte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

EnGodMor

Amandasmor skriver:

Hej i skønne piger
på tirsdag bliver min basse'mus 5 uger og jeg ammer ham, og jeg nyder virkelig at amme ham og han er rigtig meget ved brysterne..
men jeg er begyndt at føle at der næsten ikke er mere mælk, normalt når han er ved det ene bryst, løber det andet og mine indlæg plejer at være godt fyldte, men det er de slet ikke mere..

hjælp mig piger da jeg virkelig elsker at amme min basse og virkelig gerne vil forsætte..

Det er meget normalt. 

i perioder vil brystet virke tomt, andre gange fyldte. 

Men når det virker tomt, så er det ikke tomt, det kan blot være fordi at lige nu har din søn fået så fint styr på den mængde mælk han har behov for lige nu

Ingen panik, du skal bare fortsætte med at amme som hidtil

Når han så har behov for mere mælk, sørger han selv for at få sat mængden op, og så vil dit bryst nok virke fyldt igen

Anmeld

6. oktober 2013

Amandasmor

EnGodMor skriver:

Det er meget normalt. 

i perioder vil brystet virke tomt, andre gange fyldte. 

Men når det virker tomt, så er det ikke tomt, det kan blot være fordi at lige nu har din søn fået så fint styr på den mængde mælk han har behov for lige nu

Ingen panik, du skal bare fortsætte med at amme som hidtil

Når han så har behov for mere mælk, sørger han selv for at få sat mængden op, og så vil dit bryst nok virke fyldt igen

Årh 1000 mange tak fordi du lige har gjort mig meget lettere ved dit dejlige svar  
ja for de virker tomme.. jamen så forsætter jeg bare med at få ham til brysterne som jeg plejer, men han er begyndt at være rigtig meget ved brysterne

Anmeld

6. oktober 2013

EnGodMor

Amandasmor skriver:

Årh 1000 mange tak fordi du lige har gjort mig meget lettere ved dit dejlige svar  
ja for de virker tomme.. jamen så forsætter jeg bare med at få ham til brysterne som jeg plejer, men han er begyndt at være rigtig meget ved brysterne

Jeg stod os selv for år tilbage med samme undren som du så jeg måtte lige Google

Men nogle gange kan brystet virke helt tomt, og der løbere ikke mælk ud af modsatte bryst, det er fordi din søn er ved at ha super godt styr på hans behov for mælk.

I starten vil han spise meget og længe, men som ugerne går, bliver det til at han spiser lidt og ganske kort, det er fordi jo mere han spiser fra brystet, jo bedre bliver han, så han finder en god teknik, så han bliver hurtigt til det

Del lyder nok lidt indviklet, men håber du forstår hvad jeg mener

Så i perioder spiser han længe og brystet føltes tømt

Andre perioder spiser han kort, men det er fordi han bliver bedre til at spise fra brystet.

Og andre perioder spiser han længe og tit igen, fordi han selv regulerer/sætter mængden af hans mælkebehov op. 

Og det med at det modsatte bryst løber, det stopper os på et tidspunkt, og det er helt normalt

Anmeld

6. oktober 2013

Amandasmor

EnGodMor skriver:

Jeg stod os selv for år tilbage med samme undren som du så jeg måtte lige Google

Men nogle gange kan brystet virke helt tomt, og der løbere ikke mælk ud af modsatte bryst, det er fordi din søn er ved at ha super godt styr på hans behov for mælk.

I starten vil han spise meget og længe, men som ugerne går, bliver det til at han spiser lidt og ganske kort, det er fordi jo mere han spiser fra brystet, jo bedre bliver han, så han finder en god teknik, så han bliver hurtigt til det

Del lyder nok lidt indviklet, men håber du forstår hvad jeg mener

Så i perioder spiser han længe og brystet føltes tømt

Andre perioder spiser han kort, men det er fordi han bliver bedre til at spise fra brystet.

Og andre perioder spiser han længe og tit igen, fordi han selv regulerer/sætter mængden af hans mælkebehov op. 

Og det med at det modsatte bryst løber, det stopper os på et tidspunkt, og det er helt normalt

1000 tak for svar..

jamen så sætter jeg mit panikken væk igen, når det er helt normalt..
ja han ligger der ikke længe og spytter selv brystet ud når han ikke gider mere.. og andre gange ligger han der længe..

Anmeld

6. oktober 2013

EnGodMor

Amandasmor skriver:

1000 tak for svar..

jamen så sætter jeg mit panikken væk igen, når det er helt normalt..
ja han ligger der ikke længe og spytter selv brystet ud når han ikke gider mere.. og andre gange ligger han der længe..

Ingen panik

Din lille søn har helt styr på det

Tror jeg Google noget i retningen af "mine bryster virker tomme ved amning"

Husk Ingen stress og for mange spekulationer, det kan gå i mælken P

Så du laver mindre mælk. 

Stol på din søn

Anmeld

6. oktober 2013

Amandasmor

EnGodMor skriver:

Ingen panik

Din lille søn har helt styr på det

Tror jeg Google noget i retningen af "mine bryster virker tomme ved amning"

Husk Ingen stress og for mange spekulationer, det kan gå i mælken P

Så du laver mindre mælk. 

Stol på din søn

okay.. jamen heldigvis stresser og tænker jeg ikke så meget..
og ja du har ret, skal selvfølgelig stole på at min søn har helt styr på det

Anmeld

6. oktober 2013

modesty

Amandasmor skriver:

Hej i skønne piger

Det samme skete for mig, også cirka på samme tidspunkt. Der var fint med mælk, min produktion havde blot fundet sit rette niveau. 

Anmeld

6. oktober 2013

Amandasmor

modesty skriver:

Det samme skete for mig, også cirka på samme tidspunkt. Der var fint med mælk, min produktion havde blot fundet sit rette niveau. 

håber også min er det så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.