øv, projekt baby nr. 3 gået i vasken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej piger
Skrev herinde for lidt tid siden, at vi skulle i gang med nr. 3, det er nu gået i vasken.. er startet på medicin mod angst

Hvor er det øv men kan også godt se, at jeg nok skal have styr på min angst først..

Ville ikke så meget, bare ud med nogle frustrationer, kan ikke andet end at være lidt skuffet over min krop og sind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Er der nogle herinde der har fået medicinsk behandling for angst, som vil dele hvor lang tid de skulle være på medicin?

Anmeld

6. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger
Skrev herinde for lidt tid siden, at vi skulle i gang med nr. 3, det er nu gået i vasken.. er startet på medicin mod angst

Hvor er det øv men kan også godt se, at jeg nok skal have styr på min angst først..

Ville ikke så meget, bare ud med nogle frustrationer, kan ikke andet end at være lidt skuffet over min krop og sind

jeg fik nogle lykkepiller(Hedder det vel..kan ikke huske navnet) tror jeg var på det et ½års tid, så valgte jeg selv at stoppe, fordi jeg synes ikke de hjalp men gjorde det værre.

det er forskelligt, kommer an på hvor slem angsten er, hvor meget der styrer din hverdag.. Men se tiden an.

Anmeld

6. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har ikke selv, men min kæreste er på medicin grundet angst og er først ved at trappe ud af det nu her 1,5år efter han startede på det. HUSK at det kræver en stor indsats fra dig selv, at blive angstfri  

held og lykke med forløbet 

Anmeld

6. oktober 2013

Prinsessens'Mor<3

mener lægen sætter det til et års tid alt efter hvordan det går, gjorde de i hvert fald med mine anti depressive, det er så snart 3 år siden  men ved ikke om det er anderledes med angst med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.