frækt brev til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.335 visninger
10 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Er lige ano da jeg ikke vil googles. 

Kunne godt tænke mig at skrive et frækt brev/sms til min kæreste, men jeg er bare så dårlig til sådan noget!

Nogle har nogle ideer til hvordan det kunne lyde/ starte?? 

Ano svar er muligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Satans

Du kunne starte med :

- savner dig / savner at røre ved dig / hvis du var her lige nu, ville jeg ..... 

"Mmmh skat, står helt nøgen under bruseren ( ligger i sengen), og venter bare på dig."

Kunne ikke lige komme på mere 

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Satans skriver:

Du kunne starte med :

- savner dig / savner at røre ved dig / hvis du var her lige nu, ville jeg ..... 

"Mmmh skat, står helt nøgen under bruseren ( ligger i sengen), og venter bare på dig."

Kunne ikke lige komme på mere 

TaK for dine ideer. ?.

Jeg må prøver at se om jeg kan få det gjort, ved han vil blive rigtig tændt af det..

Anmeld

7. oktober 2013

Mick

Jeg ved ikke om det kunne være en ide, men der findes rigtig mange gratis noveller rundt om på nettet som man kan læse, og så kunne du måske få nogle ideer den vej igennem ? 

Held og lykke :-)

Anmeld

7. oktober 2013

twinny

Jeg savner dig og ønsker du lå her siden af min side, så du kunne kysse min hals, mine bryster, min mave og min vagina. Så kunne jeg kysse din mave og gå stille og roligt ned til dit lem imens du nussede mine bryster. 

Noget i den stil. Det er ikke lige min stæke side. 

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Jeg ved ikke om det kunne være en ide, men der findes rigtig mange gratis noveller rundt om på nettet som man kan læse, og så kunne du måske få nogle ideer den vej igennem ? 

Held og lykke :-)

Jo det må da prøves, kan jo altid rette det så det er mit eget brev..

Tak for rådet, det var ikke noget jeg selv havde tingt på

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Jeg savner dig og ønsker du lå her siden af min side, så du kunne kysse min hals, mine bryster, min mave og min vagina. Så kunne jeg kysse din mave og gå stille og roligt ned til dit lem imens du nussede mine bryster. 

Noget i den stil. Det er ikke lige min stæke side. 

Tusind tak, det bliver lige skrevet bag mine øre, det er lige i den stil jeg er ude i, om ikke andet kan jeg smøre lidt mere på

Anmeld

7. oktober 2013

twinny

Anonym skriver:

Tusind tak, det bliver lige skrevet bag mine øre, det er lige i den stil jeg er ude i, om ikke andet kan jeg smøre lidt mere på

Så lidt... 

Anmeld

8. oktober 2013

Mick

Anonym skriver:

Jo det må da prøves, kan jo altid rette det så det er mit eget brev..

Tak for rådet, det var ikke noget jeg selv havde tingt på

jamen det var da så lidt :-)

Anmeld

8. oktober 2013

twinny

Anonym skriver:

Blev det til noget godt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.