1. graviditet 34+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

Babydrøm

Stivdie skriver:

Synes jeg har haft en rigtig travl uge!
Ham, der skulle være barselsafløser for mig på arbejdet, har sagt op, og han stopper 14 dage efter jeg er gået fra, så pludselig skulle jeg til at have fundet nye afløsere og sat ind i mine opgaver i stedet for bare at kunne aflevere dem - med kun 14 dages varsel!
Så den har stået på lange dage og fuld fart på hele ugen. Det var godt nok tiltrængt, da jeg endelig nåede fredag eftermiddag, og kunne gå hjem for at slappe af et par dage inden det går løs igen på mandag.. Også lidt mere tiltrængt end jeg selv havde troet.. Mente ellers selv jeg klarer det fint uden at stresse unødigt, men da jeg så kom hjem var der en lillebitte enkelt pletblødning Så jeg kommenderede fluks mig selv ind på sofaen og slappe af resten af aftenen!! Der har heldigvis ikke været mere siden, og den lille sparker og rumsterer fint derinde, så det var åbenbart lige den advarsel, der skulle til. I næste uge har jeg lovet mig selv, at mine arbejdsdage ikke skal op over +1 times overtid nogle af dagene overhovedet, så jeg ikke risikerer at overbelaste mig selv eller den lille.

Ellers går det stadig godt, maven er 3 cm større end sidste uge og er nået de 100 cm i omkreds nu, så vokser gør vi da Mine gener ligger stadig i den lille ende af småtingsafdelingen, selvom jeg her i weekenden ind imellem er begyndt at kunne mærke, det hele lige giver sig en smule nu, men stadig ikke noget, jeg skal tænke synderlig over.

Rigtig flot mave Godt du husker at få slappet af, lyder som en hård uge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Stivdie

AnnL skriver:

Rigtig flot mave Godt du husker at få slappet af, lyder som en hård uge 

Tusind tak søde!
Jeg glæder mig godt nok også til barslen nu, sa jeg kam komme ordentligt ned i tempo, har bare lige en sidste uge, der skal overstås - som jeg vil kæmpe for ikke bliver lige så stressende som den forrige!

Anmeld

7. oktober 2013

Babydrøm

Stivdie skriver:

Tusind tak søde!
Jeg glæder mig godt nok også til barslen nu, sa jeg kam komme ordentligt ned i tempo, har bare lige en sidste uge, der skal overstås - som jeg vil kæmpe for ikke bliver lige så stressende som den forrige!

Forstår jeg godt at du gør  Det lyder som en go' ide, håber det kan lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.