Mine lækre hvalpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
19 svar
11 synes godt om
6. oktober 2013

o1Mutte

Ja de bliver jo kæmpe store! De bliver 7 uger på torsdag, tiden flyver

To er solgt, en lille dreng som nu skal hedde Kato, og en lille pige som skal hedde Malou. De skal begge til Randers at bo, dog ved to forskellige familier

Her i ugen kommer der en og kigger på en tæve. Han er faktisk min gamle lærer fra efterskolen, det er lidt sjovt

Og så lidt billeder Min mobil er gået i stykker, så har brugt mit webcamera på computeren... Haha.. Det er kun billeder af pigerne, den stribet er den der er solgt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Kløver

Mej hvor er de skønne, hvad race er det, er vild med den brune ( 2 nederste billeder)

Anmeld

6. oktober 2013

Carina:-)

De er så dejlige 

Anmeld

6. oktober 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Mej hvor er de skønne, hvad race er det, er vild med den brune ( 2 nederste billeder)

De er en blanding af dansk svensk gårdhund, boston terrier og Pekingeser

Hun er solgt hende den brune Men har to hanner der er samme farve, bare lidt lysere

Anmeld

6. oktober 2013

o1Mutte

Carina:-) skriver:

De er så dejlige 

Helt vildt skønne Begynder bare at blive lidt bekymret for om jeg kan nå at komme af med dem alle

Anmeld

6. oktober 2013

wamse

hold nu kæft hvor er de lækre

de ser total dejlige ud

Anmeld

6. oktober 2013

Kløver

o1Mutte skriver:

De er en blanding af dansk svensk gårdhund, boston terrier og Pekingeser

Hun er solgt hende den brune Men har to hanner der er samme farve, bare lidt lysere

Forstår godt hun er solgt vi skal desværre ikke have en, vi har en labrador så er rigeligt lige pt, men hold fast de er søde de skal nok blive solgt

Anmeld

6. oktober 2013

o1Mutte

wamse skriver:

hold nu kæft hvor er de lækre

de ser total dejlige ud

De er altså også bare for dejlige Og hold da op hvor er der kommet liv i huset med 7 ballademagere Haha

Anmeld

6. oktober 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Forstår godt hun er solgt vi skal desværre ikke have en, vi har en labrador så er rigeligt lige pt, men hold fast de er søde de skal nok blive solgt

Håber da de sidste får nogle dejlige hjem Men der er bare vildt mange hvalpe til salg lige pt.. Men ingen er lige så dejlige som mine Haha

Anmeld

6. oktober 2013

Carina:-)

o1Mutte skriver:

Helt vildt skønne Begynder bare at blive lidt bekymret for om jeg kan nå at komme af med dem alle

Jeg ville gerne købe en,men manden siger nej til prisen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.