Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotteh21 skriver: Hejsa jeg bor osse i Fredericia. Jeg er 26 og venter mit fjerde barn til januar. Jeg er i uge 23-5. Jeg har heller ikke rigtig nogen jeg snakker med. Jeg går osse bare hjemme. Du er meget velkommen til at skriveknus charlotte.
Hejsa jeg bor osse i Fredericia. Jeg er 26 og venter mit fjerde barn til januar. Jeg er i uge 23-5. Jeg har heller ikke rigtig nogen jeg snakker med. Jeg går osse bare hjemme. Du er meget velkommen til at skriveknus charlotte.
Hejsa. det kunne da være meget hyggeligt, jeg venter vores første barn til januar også
lotteh21 skriver: Hvor bor du henne af i Fredericia? Savner godt nok osse nogle veninder. Dem jeg kender, bor ikke i Fredericia mere eller har ikke børn.
Hvor bor du henne af i Fredericia? Savner godt nok osse nogle veninder. Dem jeg kender, bor ikke i Fredericia mere eller har ikke børn.
Jamen jeg bor oppe ved korskærparken, hvad med dig?
lotteh21 skriver: Det er ikk langt fra mig af. Jeg bor i rækkehus på rahbeksvej
Det er ikk langt fra mig af. Jeg bor i rækkehus på rahbeksvej
Nice, jeg er ikke sådan helt kendt hernede endnu, har kun boet her 1 år
Michelle21 skriver: Hvor bor i henne??
Hvor bor i henne??
Toeffe87 skriver: I Bredstrup
I Bredstrup
okay ved ikke helt hvor det er ;p
lotteh21 skriver: Det er tæt ved mac d og rema på vejlevej?? hvor har du boet før? Har du nogen hobbyer eller interesser for noget?
Det er tæt ved mac d og rema på vejlevej?? hvor har du boet før? Har du nogen hobbyer eller interesser for noget?
å tror jeg godt jeg ved hvor det er
og ja er meget kreativ. og du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128