Hov!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
10 svar
8 synes godt om
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hmmmm jeg har taget denne i morges.. har ikke haft fokus på baby i nogle måneder.. så i går var jeg i byen for at gi den gas ovenpå nyt arbejde og en masse stress! Drak omking 10 genstande... og så lavede jeg denne i morges. Vi ser begge 2 streger... hvad ser i?? Og nu slås jeg så med dårlig samvittighed over i går...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Sijac

Anonym skriver:

Hmmmm jeg har taget denne i morges.. har ikke haft fokus på baby i nogle måneder.. så i går var jeg i byen for at gi den gas ovenpå nyt arbejde og en masse stress! Drak omking 10 genstande... og så lavede jeg denne i morges. Vi ser begge 2 streger... hvad ser i?? Og nu slås jeg så med dårlig samvittighed over i går...

Ser fint streg nunmer 2.
Der er ingen grund til at dunke dig selv i hovedet over noget du ikke vidste. Nu ved du det og så kan du handle der efter

Og tillykke

Anmeld

6. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Tillykke!

jeg ville også have dårlig samvittighed , men man skal jo også leve, og når man ikke aner den er der, så synes jeg ikke man skal have dårlig samvittighed . 

Anmeld

6. oktober 2013

Snevejr84

Tillykke  det sklq du ikke have det dårligt over, det sker der ingenting ved 

Anmeld

6. oktober 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

stort tillykke

og du skal ikke have dårlig samvittighed, fostret skal være en del større før det faktisk har en betydning at du har drukket og du har jo ikke vidst det

Anmeld

6. oktober 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Der er to. Tillykke.  Du skal ikke have dårlig samvittighed.  Det sker for en del og tror ikke det har betydning så tidligt selvom det selvfølgelig ikke anbefales.  Min veninde opdagede først graviditeten efter 3 måneder og efter en ordentlig tequilabrændert. Han tog ikke skade 

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tak søde piger... ;-) ligger det bag mig og forsøger at glæde mig... ;-) men med en provokkeret abort og en sa så skal vi længere hen inden jeg tør tro på det.. men det er bestemt ønsket!

Anmeld

7. oktober 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed.. man kan jo ikke rigtig lave om på det nu alligevel..  

og jeg kan fortælle dig, at jeg var til julefrokost lørdag, og testede positiv mandag morgen. - havde bestemt ikke holdt mig tilbage med alkoholen, (10 genstande kan i hvert fald ikke gøre det) og i dag sidder jeg med den dejligste, helt perfekte og velskabte dreng på 6 uger..  

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Stort tillykke

Den ene gang går nok, blommesækken giver jo næringen i starten nyd din graviditet i stedet for at dunke dig i hovedet

Anmeld

7. oktober 2013

Faith

Da jeg ventede min den yngste var jeg også på seriøs druk! Fandt ud af at jeg var gravid 2 dage efter. Nøj hvor havde jeg dårlig samvittighed. Men ud kom en sund og rask baby 8 måneder senere

Tillykke by the way

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.