hovedpine, kvalme osv osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

jeg er gravid  i uge 31

siden i går har jeg haft uttalige plukveer der virkelig har gjort ondt, haft kvalme, ondt i hovedet, kastet op, haft ekstremt ondt i maven,  ikke rigtig kunnet få luft, og har ekstremt ondt i højre side af mine ribben....

når jeg slår det op popper der SSF op. men ville høre om andre har oplevet de her ting hvor det har været helt harmløs????

jeg har i forvejen leverbetinget graviditetskløe, og til jm i sidste uge havde jeg +1 protein i urinen, hvilket de ikke var bekymret for da min BT var helt normalt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

qwaszx

Anonym skriver:

jeg er gravid  i uge 31

siden i går har jeg haft uttalige plukveer der virkelig har gjort ondt, haft kvalme, ondt i hovedet, kastet op, haft ekstremt ondt i maven,  ikke rigtig kunnet få luft, og har ekstremt ondt i højre side af mine ribben....

når jeg slår det op popper der SSF op. men ville høre om andre har oplevet de her ting hvor det har været helt harmløs????

jeg har i forvejen leverbetinget graviditetskløe, og til jm i sidste uge havde jeg +1 protein i urinen, hvilket de ikke var bekymret for da min BT var helt normalt....

Jeg har også en masse symptomer der peger på ssf, men så længe at der ikke er noget i blodprøverne, bekymre de sig ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.