Sikke en forskel! 36+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
12 svar
13 synes godt om
6. oktober 2013

Albertsen92

Ja, sikke en forskel der er på min mave på bare 3 uger. Den er jo eksploderet lige pludselig. Lillepigen har også vendt sig med hovedet ned nu, så jeg ikke skal igennem vendingsforsøg, weee
jeg mærker mens murren og lænden hver dag, så tror min krop er ved at gøre sig klar. Andre der har oplevet det samme?

Det går godt, glæder mig bare til at få min prinsesse i armene nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

mommy1991

Albertsen92 skriver:

Ja, sikke en forskel der er på min mave på bare 3 uger. Den er jo eksploderet lige pludselig. Lillepigen har også vendt sig med hovedet ned nu, så jeg ikke skal igennem vendingsforsøg, weee
jeg mærker mens murren og lænden hver dag, så tror min krop er ved at gøre sig klar. Andre der har oplevet det samme?

Hvor har du bare en smuk mave!!! Og ja sikke en forskel!!!

Anmeld

6. oktober 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

orh ha... man bliver jo helt misundelig på din mave... den er jo bare super smuk!!!!!!!!!

Anmeld

6. oktober 2013

Albertsen92

emmagirl skriver:

Hvor har du bare en smuk mave!!! Og ja sikke en forskel!!!

Mange tak! Dejligt at få at vide

Anmeld

6. oktober 2013

Albertsen92

DianaRJS skriver:

orh ha... man bliver jo helt misundelig på din mave... den er jo bare super smuk!!!!!!!!!

Mange tak
Dejligt at få at vide når man føler sig tyk og besværet

Anmeld

6. oktober 2013

liten-mamma

Albertsen92 skriver:

Du er bare SÅ smuk gravid  Og ja sikke en stor forskel! 

Blir så misundelig når jeg ser din mave Og så har du også en flot kulør

Anmeld

7. oktober 2013

Albertsen92

liten-mamma skriver:

Du er bare SÅ smuk gravid  Og ja sikke en stor forskel! 

Blir så misundelig når jeg ser din mave Og så har du også en flot kulør

Mange tak
Nu håber jeg bare alle de kg ryger hurtigt efter jeg har født! Ville ønske jeg også kun havde taget 3 kg på

Anmeld

7. oktober 2013

Babydrøm

Albertsen92 skriver:

Super flot mave Ja stor forskel

Anmeld

8. oktober 2013

liten-mamma

Albertsen92 skriver:

Mange tak
Nu håber jeg bare alle de kg ryger hurtigt efter jeg har født! Ville ønske jeg også kun havde taget 3 kg på

Hvor megey har du da taget på? Du ser nu ellers stadig flot slank ud (bortset fra babyhulen selvfølgelig)  

Ja jeg har været sk*de heldig, puha

Anmeld

8. oktober 2013

B&J

Hold da op sikke en forskeld det er da så vildt hvad kroppen kan gøre på sølle 3 uger..

men hvor har du dog en smuk mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.