Hvilke bleer bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

Kløver

Mine unger har brugt udelukkende libero/pampers til for 1-2 mdr siden, da de fik rød numse af andre bleer, men nu hvor de er større ( 2.5 og 1.5) kan de godt bruge amdet og køber ind imellem dem fra rema eller nettos, men bruger mest Vibelle fra Aldi, bruger ca str 4-5 libero dog str 5-6 ( er ved sidste rest af str 4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Faith

Mine tvillinger på 3,3 år vejer lige omkring 14 kg, og til dem bruger vi Remas str. 5.

Mindstemand er 15 måneder og vejer 13 kg (). Til ham bruger vi Remas nr. 5 og Lidls de nye tynde str. 5.

Men generelt synes jeg bare Remas bleer er de bedste! Jeg har prøvet samtlige mærker til mine børn, og ingen slår Remas.

Anmeld

5. oktober 2013

Vik

vi har prøvet flere forskellige slags Libero, pampers, huggies, rema1000 ,men  anglamark fra Kvickly passede bedst til vores pige! hun var altid tør og meget få ulykke regner også med at brug dem til nr 2 når det en dag bliver aktuelt

Anmeld

5. oktober 2013

l.kjoeller

liten-mamma skriver:

Hvilke bleer bruger jeres børn? Hvad vejer jeres børn og hvad str. bleer bruger de?

Vi har prøvet så mange forskellige, men ingen af dem holder rigtig til det de skal...

vi bruger rema 1000 bleer. str 5 selvom hun kun vejer 11 kg altså 1 kg for lidt, da hun var begyndt at tisse igennem. de sidder lige så fint og holder tæt selvom hun vejer for lidt og nu tisser hun ikke i gennem længere 

Anmeld

5. oktober 2013

Mother-love

Vi brugte libero indtil str 4 mener jeg og så har vi købt rema1000s Isabella vejer ca 12 kg og bruger str 6 hun er 2,4 år. Vi bruger str 6. Fordi hvis vi bruger størrelsen mindre får hun meget irriteret hud omkring skridtet.

Vi skiftede til rema1000s bleer fordi hun både sked og tissede ved siden af liberos bleer hele tiden. Dette skete meget få gange efter vi skiftede til rema1000 s bleer.

Anmeld

5. oktober 2013

Valle81

Bruger kun bleer fra Rema1000. Fantastisk kvalitet til billige penge:-)

Anmeld

5. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Vi bruger stort set altid dem fra Lidl det er meget sjældent han har uheld. Og hvis endelig han har er det om morgenen han har tisset igennem. Han vejer 10kg og bruger str 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.