må bare dele det med jer ;P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
4 svar
10 synes godt om
5. oktober 2013

DianaRJS

havde lovet drengene en tur i biffen efterfulgt af mc D, da de har været super søde hele ugen, og som belønning for at ha ryddet op på værelserne alene hele ugen, uden mor har skulle skrappe op med det ;P

men ihvertfald fik vi set flyvemaskiner i biffen og kom så på mc D hvor Andreas (5år) så sigermeget højt: MOR jeg vil altså gerne have en af de der kasser med papburger i. og kunne simpelthen ikke lade være med at grine, for har altid selv sagt mc D var papmad, som man egentligt ikke blev ordentlig mæt af, nå men efter jeg er færdig med at grine, og fået forklaret ham hvorfor spørger jeg så hvad han vil have til at drikke, og igen kommer den " jamen der vil jeg bare gerne have papcola"

det er da fint han allerede som 5 årig har forstået det er papmad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Mumto3

HAHAHAHA Det var da totalt grineren!!! der må have været andre der også trak på smilebåndet af den kommentar!

Håber I nød jeres papmad

Anmeld

5. oktober 2013

DianaRJS

Mumto3 skriver:

HAHAHAHA Det var da totalt grineren!!! der må have været andre der også trak på smilebåndet af den kommentar!

Håber I nød jeres papmad

der var ret mange der lige vendte hovedet ihvertfald, og hende der stod bag kassen smilede også ;P så der må jo næsten være noget om snakken

Anmeld

5. oktober 2013

twinny

haha. fedt.

Anmeld

5. oktober 2013

Kløver

Ha ha ha åh hvor fantastisk

Skønne unger

Min søn lavede og en skov i dag, har et fisherprice kamera som bla siger smil (kliklyd) eller appelsin (kliklyd) og han efterlignere det hele og sagde derfor både smil og spiræaen efterfulgt af en lyd, efterligner af kliklyden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.