Tid til update, 33+5 med tøserne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

Rikke2404

liten-mamma skriver:

Ja det jo lige det dét kan, det helt vildt!   Kan de ikke nå at tage ihvertfald 500 gram på hver?

Ja, helt vildt  på 14 dage havde de taget 600gram på sidst. Så er spændt på at hører hvad de vejer nu her på onsdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Carina:-)

Den er sunket helt vildt-Men de er godt nok også store 

Siger de ikke du skal holde dig i ro? De har jo bedst af et par uger endnu

Anmeld

6. oktober 2013

B&J

SMUKKE SMUKKE mave men hold da op jo den er sunket meget ej hvor er det spænde og hvor er det godt de har sådan nogle fine størrelser begge to

Anmeld

6. oktober 2013

liten-mamma

Rikke2404 skriver:

Ja, helt vildt  på 14 dage havde de taget 600gram på sidst. Så er spændt på at hører hvad de vejer nu her på onsdag 

600 g hver?  Ja det bliver da spændende at se hvor store pigerne er blevet. 

Skal du sættes igang på et tidspunkt eller hvordan?

Anmeld

7. oktober 2013

Rikke2404

Carina:-) skriver:

Den er sunket helt vildt-Men de er godt nok også store 

Siger de ikke du skal holde dig i ro? De har jo bedst af et par uger endnu

Ja det ville de nok have bedst af  men de har faktisk ikke sagt at jeg behøver at holde mig mere i ro end andre.. Går jeg i fødsel fra nu og frem, ville de heller ikke stoppe det, fordi de har så fin en vægt 

Anmeld

7. oktober 2013

Rikke2404

liten-mamma skriver:

600 g hver?  Ja det bliver da spændende at se hvor store pigerne er blevet. 

Skal du sættes igang på et tidspunkt eller hvordan?

Jep, 600g hver! 

Altså går jeg i fødsel nu, vil de ikke stoppe det. Så vil vi tage det som det kommer, og se hvordan det hele går  men ellers vil de sætte mig igang senest uge 38. Tvivler bare på at jeg vil gå så længe 

Anmeld

7. oktober 2013

liten-mamma

Rikke2404 skriver:

Jep, 600g hver! 

Altså går jeg i fødsel nu, vil de ikke stoppe det. Så vil vi tage det som det kommer, og se hvordan det hele går  men ellers vil de sætte mig igang senest uge 38. Tvivler bare på at jeg vil gå så længe 

Hold da op, hvor er de seje at de tager så flot på! De kan jo nå at blive nogle rigtige basser. 

Okay, nej det bliver spændende at se hvor længe du kan holde dem inden i varmen  Håber da du kan vente til uge 37 eller 38.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.