Influenzasymptomer som tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.017 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2013

Annemette07

Nogen der har haft det, og hvad var jeres symptomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

ano14316

Annemette07 skriver:

Nogen der har haft det, og hvad var jeres symptomer?

Jeg havde det som om jeg var ved at få influenza samme dag som jeg gik i fødsel.

Anmeld

5. oktober 2013

Annemette07

ano14316 skriver:

Jeg havde det som om jeg var ved at få influenza samme dag som jeg gik i fødsel.

Fik du så bare lige pludselig veer, eller hvordan udviklede det sig?

Jeg har stort set ikk sovet i nat pga smerter og plukveer,og har efterfølgende bare haft det underligt, været vildt træt, kvalme, ondt i lænd og ben mm. Flere plukveer osv,

Desuden har jeg stort set ikk mærket den lille endnu, så er i tvivl om det er fordi der er noget under opsejling eller om det bare er influenza

Anmeld

5. oktober 2013

MorEllen

Annemette07 skriver:

Fik du så bare lige pludselig veer, eller hvordan udviklede det sig?

Jeg har stort set ikk sovet i nat pga smerter og plukveer,og har efterfølgende bare haft det underligt, været vildt træt, kvalme, ondt i lænd og ben mm. Flere plukveer osv,

Desuden har jeg stort set ikk mærket den lille endnu, så er i tvivl om det er fordi der er noget under opsejling eller om det bare er influenza

Hvis du synes det er en endring i den lilles bevegelser så synes jeg du skal kontakte fødegangen. Hvis man merker mindre liv så skal det tjekkes.

Jeg har hørt om flere der har haft influenzasymptomer lige inden fødselen, men helt konkret hvordan det har udviklet sig ved jeg ikke..
Håber det bliver fødsel

Anmeld

7. oktober 2013

Annemette07

MorEllen skriver:

Hvis du synes det er en endring i den lilles bevegelser så synes jeg du skal kontakte fødegangen. Hvis man merker mindre liv så skal det tjekkes.

Jeg har hørt om flere der har haft influenzasymptomer lige inden fødselen, men helt konkret hvordan det har udviklet sig ved jeg ikke..
Håber det bliver fødsel

Der er desværre ikke rigtig sket noget endnu, men tror jeg har haft en lille tegnblødning imorges, så håber der snart sker noget, for jeg sover elendigt om natten pga jeg har det varmt og mange plukveer, så vil gerne snart have en ende på graviditeten, og han skulle jo være klar til at komme ud nu, hvor jeg idag er 38+0 så det kunne være rart hvis han snart melder sin ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.