Nogle med epilepsi børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2013

prinsessechamp

hej alle sammen  

Jeg har en søn på 3½ år som lider af epilepsi, og jeg søger nogle som også har barn med epilepsi. både til snak om hverdagen med et sygt barn men også til et godt venskab hvor der er lidt viden om hvad det er der foregår i vores liv  

Vi bor i dianalund på Sjælland og I må gerne bo tæt på men er også fint hvis I bor lidt væk

Håber vi snakkes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

dukke

prinsessechamp skriver:

hej alle sammen  

Jeg har en søn på 3½ år som lider af epilepsi, og jeg søger nogle som også har barn med epilepsi. både til snak om hverdagen med et sygt barn men også til et godt venskab hvor der er lidt viden om hvad det er der foregår i vores liv  

Vi bor i dianalund på Sjælland og I må gerne bo tæt på men er også fint hvis I bor lidt væk

Håber vi snakkes...

Min datter har det

Anmeld

5. oktober 2013

prinsessechamp

hej

Ved I så hvilken slagt det er ?

Anmeld

5. oktober 2013

mariamiss6

Zafir her inde fra har en datter på godt 2 år, som også har epilpsi. De arbejder vidst stadig på den nøjagtige afart, men epilepsi er dte i hvert fald. 

Jeg ved Zafir har rigeligt at se til, så jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget hun har tid/lyst/mulighed for at snakke så meget, men i hvert fald tror jeg hun har links til gode forbindelser hvis det skulle være.

Så hende kunne du jo evt. prøve at sende et gohejdav

Anmeld

5. oktober 2013

dukke

prinsessechamp skriver:

hej

Ved I så hvilken slagt det er ?

Min datter er 7 mdr så det hun har hedder infantile spasmer hun får medicin gang om dagen. Før hun kom på medicin fik hun 17 anfald om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.