Tid til vandrejournal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
4 svar
1 synes godt om
5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej
hvornår er det man skal kontakte lægen med henblik på at få lavet vandrejournal? Tænker selv omkring uge 9 er passende at få lavet vandrejournal? Er gravid for anden gang, er vel 5 uger henne. Kan ikke lige huske hvornår jeg var ved lægen sidste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

liten-mamma

Hej
hvornår er det man skal kontakte lægen med henblik på at få lavet vandrejournal? Tænker selv omkring uge 9 er passende at få lavet vandrejournal? Er gravid for anden gang, er vel 5 uger henne. Kan ikke lige huske hvornår jeg var ved lægen sidste gang

Du kan bare ringe til din læge på mandag og fortælle at du er gravid, så kan i sammen finde en tid til at få lavet vandrejournal

Anmeld

5. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Ring og aftal tid, så skal de nok vejlede.
Jeg har været afsted omkring uge 8.

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Du kan bare ringe til din læge på mandag og fortælle at du er gravid, så kan i sammen finde en tid til at få lavet vandrejournal

Ok det kunne jeg jo også
Tak for svar

Anmeld

5. oktober 2013

roenlund

Jeg ville også ringe med det samme, sige du mener du er 5 uger henne, så finder de en tid der passer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.