brug for hjælp til negle (underligt spørgsmål ved det godt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
3 svar
1 synes godt om
5. oktober 2013

DianaRJS

sagen er den jeg siden jeg var helt lille altid har bidt negle, men i løbet af min graviditet er jeg stoppet, men nu er mine negle bare hammer grimme!!!!!

min lillefingernegl og min pegefinger er faktisk rigtig pæne men alle andre fingre ligner bare lort, der er ikke rigtig noget af det " lyserøde" på neglene men bare hvidt.... er det noget man kan gøre noget ved? har uploaded billede så i kan se hvad jeg mener

og igen.. ved godt det er et underligt spørgsmål.... men det irritere mig bare grænseløst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

roenlund

Jeg ved ikke om der er noget man kan gøre, men jeg synes mine er blevet pænere med tiden, jeg er meget obs på ikke hele tiden at rense nedenunder det hvide da jeg så følte det blev værre, nu synes jeg det røde er blevet lidt større og det hvide lidt mindre...

Anmeld

5. oktober 2013

Leneur

Jeg synes nu dine negle ser pæne ud. De ligner da mine, selvom jeg aldrig har bidt negle. Ellers kan du da lakere dem med en lys lak med svagt rosa skær i...

Anmeld

5. oktober 2013

mariamiss6

Det skyldes at fordi du har haft bidt dem ned, sådan rigtig meget ned, så har du løsnet neglen fra der hvor den ellers naturligt stadig ville sidde fast i hud. Måske bliver det bedre med tiden  

OG sm en anden nævner,prøv at undgå at bruge neglerenseren helt inde ved der hvor neglen nu sidder på huden, fordi hver gang du gør det, løsner du bare neglen igen, og så kan den "aldrig" få hæftet igen. 

I mellemtiden er der nok ikke andet at gøre end at lakere dem. Evt. med en svagt lyserød lak, så det ser naturligt ud, hvis du ikke gider have malede negle hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.